بازدید 2116

مدیران متخلف بیمه به مراجع قانونی معرفی می‌شوند

کد خبر: ۴۴۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱ 27 October 2014
رییس هیأت تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور گفت: مدیران متخلف صنعت بیمه پس از مشخص شدن نتیجه تحقیق و تفحص مستقیما به مراجع قانونی برای رسیدگی به تخلفاتشان معرفی می‌شوند.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز روند تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور، گفت: مکاتبات لازم با وزارت اطلاعات و دیوان محاسبات کشور انجام شده و نمایندگان تام‌الإختیار این دو نهاد طی روزهای آینده برای حضور در جلسات هیأت تحقیق و تفحص معرفی خواهند شد.

وی افزود: در اولین جلسه هیأت تحقیق و تفحص در مورد سازوکار اجرایی این تحقیق و تفحص صحبت شد و در روزهای آینده نیز فراخوان عمومی برای ارسال شکایات مردمی از عملکرد بیمه‌ها در روزنامه‌های کثیرالإنتشار انجام می‌شود و استقرار هیأت تحقیق و تفحص در بیمه مرکزی نیز به زودی انجام خواهد شد.

این عضو کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: در یکی دو ماه اول مرحله جمع‌آوری اطلاعات و بررسی شکایات مردمی در هیأت تحقیق و تفحص انجام خواهد شد، ضمن آن‌که کمیته‌های تخصصی هیأت یعنی کمیته سرمایه‌گذاری، کمیته حقوقی، کمیته فنی و کمیته ساختار سازمانی نیز تشکیل شده است.

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور، گفت: این تحقیق و تفحص مربوط به کلیه حوزه‌های بیمه بازرگانی می‌شود که مشکلاتی را عمدتا در بخش خصوصی برای مردم ایجاد کردند، که البته ضعف نظارتی بیمه مرکزی در بیمه‌های خصوصی این مشکل را ایجاد کرده است و هیأت تحقیق و تفحص کننده با یک کار سنگین و طبق برنامه زمانی کلیه مشکلاتی که در حوزه بیمه‌های خصوصی و دولتی و سازمان بیمه مرکزی وجود دارد و میزان رضایتمندی و عمل به وظایف این بیمه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و گزارش خود را به مجلس ارائه می‌نماید و هر یکشنبه جلساتی را برای جمع‌بندی عملکرد هفتگی هیأت برگزار می‌کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان