بازدید 1911

هیات ویژه کمیسیون‌امنیت به اصفهان می رود

کد خبر: ۴۴۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ 27 October 2014
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به اعزام هیات ویژه این کمیسیون به اصفهان، گفت: اعضای این هیأت برای رسیدگی به پرونده‌های اسیدپاشی به اصفهان سفر می‌کنند.‌

احمدرضا دستغیب در گفت‌وگو با خانه ملت، در تشریح نشست امروز کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، گفت: نشست امروز با حضور مسئولان و معاونان وزارتخانه‌های کشور، اطلاعات و معاونان ناجا و دادستانی کل کشور و با هدف بررسی پرونده‌های حوادث اسیدپاشی در اصفهان برگزار شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به ارجاع پرونده اسیدپاشی در اصفهان از سوی رئیس مجلس به کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس مطابق ماده 49 آیین‌نامه داخلی مجلس، این موضوع به سرعت با حضور مسئولان در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در نشست امروز گزارشی‌هایی از سوی نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده اسیدپاشی ارائه شد، که خوشبختانه اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌های متولی به‌ویژه نیروی انتظامی جای تقدیر دارد.

دستغیب ادامه داد: با توجه به تلاش دستگاه‌های انتظامی و امنیتی امیدوار هستیم که این پرونده هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: در نشست امروز همچنین اقدامات مغرضانه و ناعادلانه برخی رسانه‌ها و برخی مطالب منتشر شده در فضاهای مجازی در انتشار اخبار اشتباه درباره حوادث اسیدپاشی مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این نشست همچنین مسئولان دستگاه قضا اعلام کردند که به محض شناسایی عامل یا عاملان حوادث اسیدپاشی، این افراد بدون اغماض و در سریع‌ترین زمان ممکن به دادگاه ارجاع شده و به اشد مجازات می‌رسند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، از سفر کمیته‌ ویژه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس به شهر اصفهان خبر داد و گفت:‌ اعضای این کمیته برای بررسی آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی و تدوین گزارش در این رابطه فردا به این شهر سفر کرده و دیدارهای در این سفر با مسئولان و متویان مربوطه برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل