بازدید 2432

مجلس یک هفته به دانشگاه آزاد فرصت داد

کد خبر: ۴۴۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸ 27 October 2014
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ از بررسی چرایی افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: یک هفته به دانشگاه آزاد فرصت داده شد تا در این باره پاسخ‌گوی مجلس باشد.

قاسم جعفری در گفت وگو با خانه ملت٬ در تشریح جزییات جلسه امروز یک‌شنبه(4 آبان) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ گفت: در این جلسه دغدغه جدی نمایندگان در خصوص افزایش بدون ضابطه ظرفیت پذیرش دانشجویان مقطع دکتری مطرح شد.

نماینده مردم بجنورد٬ مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی٬ با یادآوری بررسی موضوع افزایش بدون ضابطه ظرفیت پذیرش دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی٬ افزود: در جلسه امروز کمیسیون گزارش کمیته آموزش عالی مطرح و مقرر شد موضوع پذیرش در دانشگاه آزاد پیگیری حقوقی شود.

وی ادامه داد: تا پایان هفته به دانشگاه آزاد مهلت داده شد تا این دانشگاه مجوزهای خود را جهت افزایش سهم پذیرش در مقطع دکتری به کمیسیون ارائه دهد تا ببینیم این دانشگاه با چه مجوزی افزایش سهمیه پذیرش داده است و اگر غیر از مبادی قانونی این موضوع صورت گرفته باشد بی‌شک کمیسیون آموزش مجلس پیگیری‌های قانونی خود را در پیش بگیرد.

جعفری همچنین از بررسی شکایت ده نفر از نمایندگان در خصوص عدم اجرای قانون الحاق دو تبصره به ماده 17 مربوط به استخدام مربیان پیش دبستانی و حق التدریسی‌ها در کمیسیون اموزش مجلس خبر داد و گفت: کمیسیون در این باره رای داد که این موضوع به قوه قضائیه ارجاع شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ با یادآوری حضور وزیر پیشنهادی علوم در کمیسیون متبوعش٬ افزود: نیلی‌احمد‌آبادی جهت پاسخ به سوال نمایندگان و ارائه نقطه نظرات خود مهمان جلسه امروز کمیسیون بود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل