بازدید 6499

سرقت 3 خواهر با اسلحه پلاستيکي

کد خبر: ۴۴۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۴ 27 October 2014
سه خواهر که با کلت پلاستکي اقدام به سرقت از يکي از آرايشگاه هاي شهرستان دهلران کرده بودند، توسط اهالي دستگير شدند.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش اهالي يکي از مناطق دهلران 3 زن را در حال فرار از يک آرايشگاه زنانه دستگير کردند و تحويل ماموران انتظامي دادند.

اين زنان که همراهشان يک کودک هشت ماهه بود، پس از انتقال به مقر پليس در خصوص علت دستگيريشان توسط اهالي گفتند که در حال سرقت از آرايشگاه زنانه بوديم که ناگهان با سر و صداي صاحب آرايشگاه مجبور به فرار شديم که به محض بيرون آمدن از آرايشگاه اهالي ما را دستگير کردند.

از سوي ديگر صاحب آرايشگاه به ماموران انتظامي اظهار داشت: ديروز صبح سه خانم جوان با وقت قبلي وارد آرايشگاه شدند و يکي از آنان که کودکي هشت ماهه در دست داشت بيرون آرايشگاه منتظر ماند.

وي ادامه داد: پس از چند دقيقه يکي از خانم‌ها در خواست يک ليوان آب کرد که وقتي رفتم براي او بياورم، اسلحه اي از داخل کيفش درآورد و مرا تهديد به مرگ کرد و خواست تا تمام طلاجات و وجوه نقد داخل گاو صندوق را به او بدهم، من نيز که متوجه قلابي بودن اسلحه شدم با جيغ کشيدن اهالي از حضور سارقان باخبر کردم.

نجومي جانشين دادستان دهلران درباره اين خبر گفت: با توجه به حساسيت موضوع و شکايت شاکي پرونده در اين راستا تشکيل شده و متهمان که با يکيدگر نسبت خواهري داشتند با قرار وثيقه براي تکميل پرونده راهي زندان شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر