بازدید 4617

اخاذي مامور قلابي اطلاعات از بازاري‌ها

کد خبر: ۴۴۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۲ 27 October 2014
سرکلانتر هفتم پليس پيشگيري تهران بزرگ از دستگيري دو مرد که با معرفي به عنوان مأمور اطلاعات از کسبه و دستفروشان بازار اخاذي مي‌کردند، خبر داد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ جليل موقوفه‌اي در اين‌باره گفت: به دنبال ارجاع چندين مورد گزارش و شکايت از کاسبان و مغازه‌داران بازار تهران درخصوص اخاذي دو فرد ناشناس تحت عنوان مامور اطلاعات و اماکن از مغازه‌ها و دستفروشان، بررسي موضوع در دستور کار مأموران کلانتري 113 بازار قرار گرفت.وي با بيان اينکه در جريان تحقيقات مشخص شد دو فرد ناشناس با مراجعه به مقابل مغازه‌ها و محل بساط دستفروشان خود را مامور اطلاعات و اماکن معرفي کرده و از اين افراد اخاذي مي‌کنند، افزود: پس از اين اظهارات تحقيقات و اقدامات ويژه‌ پليسي براي دستگيري اين افراد آغاز شد.

سرکلانتر هفتم پليس پيشگيري تهران بزرگ با بيان اينکه عمليات تعقيب و مراقبت پليسي در محدوده ارتکاب جرم از سوي اين افراد آغاز شد، خاطرنشان کرد: سرانجام در ساعت 15:30 روز 24 مهرماه عوامل گشت اطلاعات کلانتري 113 بازار دو متهم را در خيابان 15 خرداد شناسايي کردند.

موقوفه‌اي با بيان اينکه دو متهم در حال بررسي اموال کسبه و اخاذي از دستفروشان حاشيه خيابان 15 خرداد بودند اظهار کرد:‌ ماموران در عملياتي هر دو نفر را دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

سرکلانتر هفتم پليس پيشگيري تهران بزرگ با بيان اينکه در بازرسي از متهمان يک عدد دستبند کشف و ضبط کرد گفت: براي دو متهم که جمال و جمشيد نام داشتند تشکيل پرونده داده شد و پس از انجام تحقيقات مقدماتي با دستور مقام قضايي اين افراد براي انجام تحقيقات بيشتر و کشف ديگر جرايم احتمالي در اختيار کارآگاهان پايگاه پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر