بازدید 7054

دستگيري عامل انتشار تصاوير خصوصي زنان

کد خبر: ۴۴۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۱ 27 October 2014
فردي كه به تصاوير شخصي تعدادي از زنان قائمشهر دست يافته بود و اقدام به انتشار آنها در فضاي مجازي مي‌كرد توسط پليس فتاي اين شهرستان دستگير شد.

به گزارش اعتماد، هفته گذشته زني هراسان به پليس مراجعه و از انتشار تصاوير شخصي‌اش در فضاي مجازي از سوي فردي ناشناس پرده برداشت. حساسيت موضوع باعث شد تا پيگيري آن در دستور ويژه كار ماموران پليس فتاي قائمشهر قرار گيرد و به اين ترتيب رديابي‌ها در فضاي مجازي براي شناسايي و دستگيري عامل هتك حرمت آغاز شود.

به گفته سرهنگ بابايي، معاون اجتماعي نيروي انتظامي مازندران ماموران با انجام اقدامات سايبري متهم اصلي انتشار تصاوير شخصي تعدادي از زنان قائمشهر را شناسايي و سريعا عمليات كشف محل اختفاي او را آغاز كردند.

 سرانجام با شناسايي مخفيگاه، متهم در عملياتي غافلگيرانه از سوي ماموران دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد.

به گفته سرهنگ بابايي عامل هتك حرمت در بازجويي‌ها به بزه انتسابي اعتراف كرد و گفت: «من براي پيدا كردن تصاوير شخصي زنان قائمشهر در اينترنت جست‌وجو مي‌كردم و وقتي تصاويرشان را پيدا مي‌كردم آنها را در لپ تاپم ذخيره مي‌كردم و در زمان مناسب بر روي اينترنت قرار مي‌دادم.»

اعترافات متهم نشان مي‌داد كه تصاوير خصوصي تعداد ديگري از زنان قائمشهر در لپ‌تاپ او ذخيره شده و در روزهاي آينده اين احتمال وجود دارد كه آنها نيز منتشر شود به همين دليل گروهي از ماموران پليس پس از كسب مجوز از مراجع قانوني به بازرسي از خانه متهم پرداختند و موفق به كشف يك دستگاه لپ تاپ حاوي تصاوير خصوصي تعدادي ديگر از زنان قائمشهر شدند كه متهم قصد داشت اين تصاوير را نيز در فضاي مجازي منتشر كند اما با اقدام به موقع پليس در انجام نقشه خود ناكام ماند. به اين ترتيب و با تكميل پرونده متهم براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها