بازدید 12893
به نقل از رسانه های محلی شهر کلن

درگیری خونین هولیگان ها و سلفی هادر آلمان

درگیری بین طرفداران افراطی فوتبال ( هولیگان ها) و اسلام گرایان افراطی ( سلفی ها) درشهر کلن آلمان موجب مصدومیت ده ها نفر و تخریب وسیع اموال عمومی در این شهر شد.
کد خبر: ۴۴۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴ 26 October 2014
 درگیری بین طرفداران افراطی فوتبال ( هولیگان ها) و اسلام گرایان افراطی ( سلفی ها) درشهر کلن آلمان موجب مصدومیت ده ها نفر و تخریب وسیع اموال عمومی در این شهر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های محلی شهر کلن،درگیری شدید بین طرفداران افراطی فوتبال واسلام گرایان تندرو دراین شهر که از بعد ازظهر روزتعطیل یکشنبه درمحوطه ایستگاه مرکزی راه آهن آغاز شده همچنان به صورت پراکنده ادامه داد.

براساس این گزارش ها، تجمع اعتراض آمیز ازپیش اعلام شده دو گروه هولیگان ها و سلفی ها که امروز با مجوز قانونی برگزار شد درساعت آغازین به خاطر پرتاب سنگ، بطری های نوشیدنی وهمچنین مواد آتش زا وشکستن شیشه ها ازسوی طرفداران افراطی فوتبالی به خشونت کشیده شده و در نهایت به درگیری با نیروهای پلیس منجر شد.

به نوشته رسانه های محلی نیروهای پلیس که به صورت گسترده ای برای برقراری نظم وآرامش درمحل تجمع حضور داشتند برای جلوگیری ازخشونت بیشتر وتخریب اموال عمومی وهمچنین ورود معترضان به داخل محوطه ایستگاه راه آهن با استفاده از گاز فلفل و ماشین آب پاش سعی در پراکنده کردن آشوبگران داشتند که در این راستا عده ای زخمی و تعدادی از آشوبگران هم دستگیر شدند.

طی هفته های گذشته شهرهای مختلف آلمان شاهد برگزاری تجمعات اعتراضی متعدد دراعتراض به اقدامات وجنایات گروه تروریستی داعش بوده است که از این میان می توان به برگزاری تجمع های اعتراضی کردها وترک های مقیم آلمان در اعتراض به اوضاع شهر کردنشین کوبانی و سکوت معنادار دولت ترکیه در این رابطه اشاره کرد.

این تجمع ها اعتراضی در بسیاری از موارد با سوء استفاده از فضای اعتراض قانونی ازسوی برخی گروه های افراطی وخشونت طلب شناخته شده، به درگیری و اغتشاش کشیده شده و به تخریب اموال عمومی می انجامد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل