بازدید 6136

وارونه جلوه دادن اخبار اسیدپاشی در برخی رسانه‌ها

کد خبر: ۴۴۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱ 26 October 2014
مدیرمسئول روزنامه همشهری با انتقاد از وارونه جلوه دادن اخبار اسیدپاشی‌های اخیر در برخی از رسانه‌ها، گفت: برخی از رسانه‌ها به خصوص رسانه‌های بیگانه سعی کردند اقدام غیرانسانی و غیر اسلامی اسیدپاشی را به جریان ارزشی متصل کنند.

به گزارش فارس، مهدی ذاکری با اشاره به وارونه جلوه یافتن اخبار مربوط به اسید‌پاشی در استان اصفهان از سوی برخی از رسانه‌‌ها، اظهار داشت: حقیقت‌ در برخی از رسانه‌ها به خصوص رسانه‌های بیگانه به شکلی وارونه جلوه داده شد که گویی اسید‌پاشی در اصفهان تحت جریانی سازماندهی شده و برای پیاده‌سازی ارزش‌های انقلابی بوده است.

مدیر مسئول روزنامه همشهری در ادامه با بیان اینکه قانون برای مقابله با مشکلات چاره‌اندیشی کرده است، افزود: بر همین اساس هم‌اکنون قوه‌قضاییه و نیروی انتظامی به شدت در حال پیگیری موضوع اسیدپاشی در اصفهان هستند.

وی با بیان اینکه رسانه‌‌های داخلی در خصوص انعکاس اخبار اسید‌پاشی کم‌کاری نکرده‌اند، ادامه داد: این در حالی است که رسانه‌های خارجی از این فرصت استفاده کردند و رفتار غیر اسلامی، غیر‌دینی و غیر انسانی را به جریان ارزشی متصل کردند به‌طوری‌که به گونه‌ای وانمود شد که افرادی برای حفظ حجاب دست به چنین اقدامی زده‌اند.

ذاکری با انتقاد از وارونه جلوه دادن حقایق در برخی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه اسیدپاشی در اصفهان مربوط به امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: در تاریخ اسلام چنین امر به معروف و نهی از منکری مصداق نداشته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر