بازدید 9610

عبارت‌های توهین‌آمیز روی دیوار مسجد در کانادا

نوشتن جملات توهین آمیز به مسلمانان بر روی دیوارهای این مسجد پس از دو حمله مرگ بار جداگانه از سوی تکفیریون به سربازان کانادیی در هفته گذشته رخ داد. در این حملات دو سرباز کانادیی کشته شد.
کد خبر: ۴۴۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰ 26 October 2014
مردم شهر کوچک «کلد لیک کانادا» دور هم جمع شدند و پیام های نفرت آمیزی که علیه مسلمانان روی دیوراهای یکی از مساجد این شهر نوشته شده بود، پاک کرده و با پیام هایی نظیر «همسایه ایت را دوست بدار» و «شما خانواده ما هستید» جایگزین کردند. 

به گزارش شفقنا به نقل از الیوم السابع،  نوشتن جملات توهین آمیز به مسلمانان بر روی دیوارهای این مسجد  پس از دو حمله مرگ بار جداگانه از سوی تکفیریون به سربازان کانادیی در هفته گذشته رخ داد. در این حملات دو سرباز کانادیی کشته شد. 

شامگاه پنجشنبه عده ای با حمله به مسجد شهر کلد لیک کانادا، اقدام به شکستن شیشه های مسجد و  نوشتن عبارت هایی اهانت آمیز به مسلمانان نظیر «به کشورهایتان بروید» کردند. 
شماری از مردم این شهر کوچک دور هم گرد آمده و اقدام به تعمیر شیشه های شکسته مسجد و پاک کردن عبارت های توهن آمیز بر روی دیوار های آن کردند.   

مات داونی یکی از داوطلبان گفت: جوانانی که اینجا جمع شده اند جوانانی صلح طلب هستند و من معتقدم که تشریح این موضوع برای ساکنان شهر که ما فرق بین افراط گرایان و دین را می دانیم، اهمیت بالایی دارد.

گفتنی است در شهر کد لیک کانادا، یک پایگاه هوایی وجود دارد که اقدام به فرستادن جنگنده علیه افراط گرایان دولت اسلامی عراق و شام(داعش) می کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر