بازدید 2781
انریکه:

ال‌کلاسیکو نشان داد تیم‌هایی بهتر از ما هم وجود دارند

کد خبر: ۴۴۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰ 26 October 2014
سرمربی بارسلونا می‌گوید دیدار با رئال مادرید نشان داد که تیم‌هایی بهتر از بارسلونا نیز وجود دارند.

به گزارش ایسنا، بارسلونا در هفته نهم لیگا در خانه رئال مادرید به میدان رفت که این دیدار با برتری 3 بر یک مادریدی‌ها به پایان رسید تا 3 امتیاز این دیدار به حساب شاگردان آنچلوتی واریز شود. این اولین شکست بارسلونا در این فصل لیگا بود.

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا پس از شکست تیمش برابر رئال مادرید در لیگا گفت:‌ بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل هم برسیم. در 20 دقیقه نخست تیم برتر میدان بودیم ولی رفته رفته مالکیت توپ را از دست دادیم. پس از آنکه از حریف خود پیش افتادیم می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم ولی در رسیدن به این گل ناکام بودیم. پس از آنکه نتوانستیم دروازه را باز کنیم، رئال صاحب یک ضربه پنالتی شد و توانست بازی را به تساوی بکشاند. به نظرم مادرید با شایستگی توانست در این دیدار به پیروزی برسد. آنها شایسته برد بودند.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: هر دو تیم شانس‌هایی برای گل زدن در این بازی داشتند. وقتی بازی 2 بر یک دنبال می‌شد، می‌توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم که موفق نبودیم و سپس گل سوم را نیز دریافت کردیم. وقتی گل سوم را خوردیم بازی برای ما تمام شد چرا که دیگر هیچ شانسی برای گل زدن نداشتیم. این شکست نشان داد که ما تیم برتر در اسپانیا نیستیم و نباید فکر کنیم که از همه تیم‌ها سرتر هستیم. ال‌کلاسیکو نشان داد که تیم‌هایی بهتر از ما نیز پیدا می‌شوند. باید این شکست را فراموش کنیم و از موقعیت خود در صدر جدول دفاع کنیم. در حال حاضر در صدر جدول لیگا قرار داریم و باید هر طور شده در بازی‌های آینده این موقعیت را حفظ کنیم.

سرمربی جوان بارسلونا درباره لوئیس سوآرس گفت: افسوس نمی‌خورم که در این دیدار به سوآرس بازی دادم. او در این دیدار خیلی خوب بود و بیش از انتظار ظاهر شد. فراموش نکنید که سوآرس چند ماه را به دلیل محرومیت از بازی کردن دور بود و در این دیدار برای اولین بار به میدان رفته بود.

انریکه در پایان گفت: در فوتبال فراز و نشیب وجود دارد و برای یادگیری باید بعضی مواقع شکست بخورید. این شکست می‌تواند درس‌های زیادی برای ما داشته باشد. باید اتحاد خودمان را حفظ کنیم و از این باخت درس بگیریم تا در بازی‌های آینده بتوانیم شرایط بسیار خوبی پیدا کنیم. در صحنه گل سوم متاسفانه یک اشتباه خیلی بد مرتکب شدیم و همین باعث شد تا رئال به گل برسد. در این دیدار‌های بزرگ اشتباه‌ها هستند که تاثیرگذار هستند. متاسفانه این تیم من بود که مرتکب اشتباه شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر