بازدید 2350
هفته نهم لالیگا؛

تساوی رئال سوسیداد و گرانادا

کد خبر: ۴۴۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸ 26 October 2014
هفته نهم لالیگا اسپانیا در حالی شنبه شب ادامه یافت که تیم های کوردوبا و رئال سوسیداد و تیم های ایبار و گرانادا به تساوی یک بر یک دست یافتند.

به گزارش ایرنا، در این بازی ها که همزمان از ساعت 23 و 30 دقیقه آغاز شد، رئال سوسیداد در خانه کوردوبا با گل اینیگو مارتینز در دقیقه 22 پیش افتاد اما ژیسکو در دقیقه 87 موفق شد میزبان را از یک شکست نجات دهد.

در دیگر بازی همزمان شنبه شب، گرانادا نیز موفق شد در خانه ایبار نخست با گل آلن نیوم در دقیقه هشت پیش بیافتد اما انکو بوودا در دقیقه 37 بازی را به تساوی کشاند و تلاش دو تیم در ادامه این دیدار به نتیجه نرسید و این بازی نیز با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

اما پیش از این مسابقات، رئال مادرید در خانه پذیرای بارسلونا بود که موفق شد با شکست سه بر یک حریف دیرینه خود، فاصله امتیازی تا صدر جدول را به یک امتیاز برساند.

در حال حاضر تیم های بارسلونا، رئال مادرید و والنسیا در حالی با 9 بازی و 22، 21 و 20 امتیاز در جایگاه های اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند.

اما چهار دیدار دیگر این هفته لالیگا روز یکشنبه برگزار می شود و در حساسترین بازی سویا میزبان ویارئال است که در صورت پیروزی می تواند تا جایگاه دوم جدول رده بندی خود را بالا بکشاند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل