بازدید 17610
۳
رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا؛

والیبالیست‌های جوان ایرانی با عبور از دیوار چین قهرمان آسیا شدند

موفقیت‌های والیبال در همه رده‌های سنی ادامه دارد. تیم ملی والیبال ایران موفق شد با شکست ۳ بر صفر چین در بازی فینال هفده دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا بر بام آسیا بایستد. بلندقامتان جوان ایرانی در فینال این رقابت‌ها از سد تیم چین گذشتند و قهرمان آسیا شدند.
کد خبر: ۴۴۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷ 25 October 2014
والیبالیست‌های جوان ایرانی با عبور از دیوار چین قهرمان آسیا شدندتیم ملی والیبال ایران موفق شد با شکست ۳ بر صفر چین در بازی فینال هفده دوره مسابقات قهرمانی جوانان پسر آسیا بر بام آسیا بایستد. شاگردان نفرزاده موفق شدند در یک نمایش دیدنی با نتیجه ۳ بر صفر و امتیازهای ۲۵-۲۵، ۱۹-۱۸ و ۲۵-۱۹ حریف خود را شکست دهند. بدین ترتیب تیم ملی والیبال جوانان ایران بر سکو‌ قهرمانی آسیا ایستاد.

به گزارش «تابناک»، این دیدار رأس ساعت ۱۹ به وقت تهران سوت خورد و ۱۲ مرد جوان ایرانی رو در روی چین قدرتمند قرار گرفتند. بازی با ترکیب حمودی، حیدری، معنوی‌نژاد، ولایی، الله وردیان و تقی‌زاده آغاز شد و بازیکنان ایران با شروعی قدرتمند، اختلاف امتیاز را از‌‌ همان آغاز بازی زیاد کردد، به گونه‌ای که چینی‌ها نتوانستند خود را به بازی بازگردانند.
سرویس‌های بی‌نقص الله وردیان، دفاع‌های پی در پی تقی‌زاده، حملات معنوی‌نژاد، تقسیم پاس حمودی و در‌خشش سایر بازیکنان نتیجه بازی را به نفع ایران کرد.

‌با توجه به بازی روز گذشته ایران مقابل بحرین انتظار می‌رفت، ایرانی‌ها خسته و کم رمق در بازی فینال حاضر شوند؛ اما هم از نظر روانی و هم بدنی بسیار آماده ظاهر شدند، به گونه‌ای که بحرینی‌های حاضر در سالن هم به تشویق ایران پرداختند. حدود ۲۰۰ ‌هم مشوق تیم ملی جوانان در سالن بودند که در طول بازی از نظر روحی بسیار مؤثر ظاهر شدند.

نمایش قدرتمند ایران در این مسابقات این پیش بینی را بین حاضرین در مسابقات به وجود آورد که ایران در مسابقات جهانی هم به عنوان یکی از قدرت‌ها ظاهر خواهد شد. تیم ملی والیبال جوانان ایران توانست در پایان این بازی با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر چین پیروز شود تا به قهرمانی هفدهمین دوره مسابقات جوانان پسر آسیا دست پیدا کند.

‌در بازی رده هم کره جنوبی موفق شد، بحرین میزبان را از پیش روی بردارد تا مدال برنز این دوره از مسابقات را بر گردن بیاویزد. چهار تیم نخست این مسابقات، سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ را به دست آوردند. تیم ملی والیبال جوانان ایران در آخرین دوره این بازی‌ها سوم شده بود.

‌پیش از این مسابقه هم تیم کره جنوبی مقابل بحرین ۳بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید. چهار تیم نخست این مسابقات سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ را به دست آوردند. تیم ملی والیبال جوانان ایران در آخرین دوره این بازی‌ها سوم شده بود.

نتایج آخرین روز مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به شرح زیر است؛


فینال: ایران ۳ ـ چین صفر

رده‌بندی: کره جنوبی ۳ ـ بحرین صفر

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۳
احسنت
دردشون به جون فوتبالیست های بی غیرت
درود به شما افتخار افرینان.
ای ول به غیرتتون... ماشاا...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل