بازدید 3630
هفته نهم لیگ برتر انگلیس

منچسترسیتی در آپتون پارک تن به شکست داد

کد خبر: ۴۴۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸ 25 October 2014
مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته نهم این رقابت‌ها در کسب پیروزی ناکام ماند.

به گزارش تسنیم، در آغاز هفته نهم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) یک بازی در ورزشگاه آپتون پارک برگزار شد که در آن وستهام میزبان منچسترسیتی بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

گل نخست این دیدار را میزبان در دقیقه 21 توسط مورگان آمالفیتانو و برخلاف جریان بازی به ثمر رساند که البته اشتباه خط دفاعی منچسترسیتی در به ثمر رسیدن آن سهم بسزایی داشت. فشار منچسترسیتی برای جبران گل خورده پس از دریافت این گل بیشتر شد اما بازی در نیمه اول با تک گل وستهام به پایان رسید.

در نیمه دوم منچسترسیتی پرس حریف را در یک سوم دفاعی این تیم از سر گرفت و به هر شیوه ممکن قصد داشت توپ را به دروازه میزبان برساند اما به مقصود خود نرسید، اگرچه این تیم بدشانس هم بود، چرا که دو بار شوت‌ بازیکنانش تیر افقی دروازه وستهام را به لرزه درآورد.

در حالی که منچسترسیتی برای به تساوی کشاندن بازی یکپارچه هجومی شده بود دومین گل وستهام در دقیقه 75 توسط دیافرا ساخو به ثمر رسید اما تنها سه دقیقه بعد داوید سیلوا با یک حرکت انفرادی زیبا و یک شوتی قوسی سمت چپ دروازه میزبان را هدف گرفت و یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. سیلوا با این گل تیمش را برای بازگشت به بازی امیدوار کرد اما تلاش‌های بعدی من‌سیتی برای زدن گل دوم ثمری نداشت و شاگردان مانوئل پیگرینی برای دومین بار در این فصل متحمل شکست شدند.

منچسترسیتی با این نتیجه 17 امتیازی ماند تا فاصله پنج امتیازی‌اش با صدر جدول حفظ شود. این بهترین اتفاق ممکن برای چلسی صدرنشین بود که فردا در حساس‌ترین دیدار هفته نهم میهمان منچستریونایتد است.

هفته نهم لیگ برتر انگلیس امشب با برگزاری پنج دیدار که چهار بازی آن به صورت همزمان از ساعت 17:30 به وقت تهران برگزار می‌شود. این بازی‌ها به شرح زیر هستند:

لیورپول - هال سیتی
ساوتهمپتون - استوک سیتی
ساندرلند - آرسنال
وست برومویچ - کریستال پالاس

در آخری بازی امشب هم سوانزی از ساعت 20 میزبان لسترسیتی است.

در جدول رده‌بندی پس از چلسی 22 امتیازی، منچسترسیتی با 17 امتیاز در رده دوم قرار دارد و ساوتهمپتون 16 امتیازی سوم است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار