بازدید 4366
باید تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا تقویت شوند

تاج:سربازفراری‌ها باید پول‌هایی را که گرفتند برگردانند

کد خبر: ۴۴۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷ 25 October 2014
 رئیس سازمان لیگ گفت: بازیکنانی که کارت معافیت‌شان باطل شده باید پول‌های دریافتی از باشگاه‌ها را برگردانند و به طور رایگان در تیم‌های نظامی بازی کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، مهدی تاج در خصوص ابطال کارت برخی بازیکنان لیگ برتری اظهار داشت: این بازیکنان باید تمام پول‌هایی را که از باشگاه گرفته‌اند، برگردانند. همچنین در صورت تصویب اگر بناست این بازیکنان در تیم‌های نظامی بازی کنند باید به صورت رایگان به فوتبال خود ادامه دهند. البته این مسئله هنوز تأیید نشده است.

وی ادامه داد: کلیه باشگاه‌هایی که بازیکن سرباز از دست داده‌اند به خاطر عدم دخالت در این مسئله و جبران ضرر بعد از مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ می‌توانند بازیکن جایگزین جذب کنند. مصوبه هیئت رئیسه نیز در همین هفته اعلام می‌شود.

رئیس سازمان لیگ ضمن ابراز نگرانی از وضعیت نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: با مدیران چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا جلسه داشتیم و در آینده هم جلسه برگزار خواهیم کرد. بعد از تصویب سازمان لیگ به همه این باشگاه‌ها مجوز تقویت تیم‌شان را می‌دهیم تا بتوانند در صورت لزوم بازیکنان داخلی و خارجی جذب کنند.

تاج تصریح کرد: نمایندگان ما باید با تیم‌های عربستانی، قطری، اماراتی و کشورهایی بازی کنند که از بهترین امکانات و بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند و اگر زمینه کمک به این باشگاه‌ها فراهم نشود با شکست‌های احتمالی‌شان، سهمیه آسیایی ایران هم کم خواهد شد که در این صورت، این مشکل سال‌ها برای فوتبال ما قابل جبران نخواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل