بازدید 15815
۳
رئال مادرید ـ بارسلونا؛

رئال مادرید نخستین ال‌کلاسیکو‌ فصل را با پیروزی قاطع پشت‌ سر گذاشت

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از ساعت ۱۹:‌۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر رفتند تا دویست‌وبیست‌و‌نهمین بازی ال‌کلاسیکو را در چهارچوب هفته نهم لالیگای اسپانیا برگزار کنند.
کد خبر: ۴۴۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱ 25 October 2014
رئال مادرید نخستین ال‌کلاسیکو‌ فصل را با پیروزی قاطع پشت‌ سر گذاشتتیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از ساعت ۱۹:‌‌۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر رفتند تا دویست‌وبیست‌و‌نهمین بازی ال‌کلاسیکو را در چهارچوب هفته نهم لالیگای اسپانیا برگزار کنند.

جدال جذاب و حساس دو تیم را پایتخت‌نشینان اسپانیا با نتیجه ۳ بر یک به سود خود به پایان بردند تا فاصله‌شان را با صدر جدول به حداقل برسانند. برای رئال در این دیدار کریستیانو رونالدو (۳۵ ـ پنالتی)، په‌په (۵۰) و کریم بنزما (۶۱) گلزنی کردند و تنها گل بارسا را نیمار در دقیقه سوم به ثمر رساند.

شاگردان کارلو آنچلوتی با این برد ۲۱ امتیازی شدند و به مکان دوم جدول لالیگا راه یافتند. بارسا هم با وجود پذیرش نخستین شکست فصل خود همچنان با ۲۲ امتیاز صدرنشین است.

شاگردان لوئیس انریکه این دیدار را خیلی بهتر شروع کردند و با بازی تهاجمی‌شان در دقیقه ۳ توسط نیمار، مهاجم برزیلی خود دروازه ایکر کاسیاس را گشودند. پاس این گل را لوئیس سوارزی داد که محرومیت چهار ماهه‌اش به دلیل گاز گرفتن شانه جورجو کیه‌لینی در دیدار اروگوئه ـ ایتالیا در مرحله گروهی جام جهانی روز گذشته (جمعه) به پایان رسید.

در ادامه دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر طراحی کردند که نتیجه‌ای‌ نداشت تا اینکه در دقیقه ۳۵ جرارد پیکه با خطای هندی که در محوطه جریمه خودی انجام داد، سفیدپوشان مادرید را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. کریستانو رونالدو پشت این ضربه ایستاد و دروازه بارسلونا را گشود تا گل تساوی رئالی‌ها رقم خورده و طلسم بسته بودن دروازه بارسا در فصل جاری شکسته شود.

دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک راهی رختکن شدند و در نیمه دوم با‌‌ همان ترکیب اولیه خود و بدون تغییر وارد میدان شدند. شاگردان کارلو آنچلوتی نیمه دوم را بهتر شروع کردند و در دقیقه ۵۵ با ضربه سر په‌په و روی کرنری که تونی کروس آلمانی فرستاد‌، دروازه کلودیو براوو را گشودند.

بازی با حملاتی از جانب دو تیم دنبال می‌شد تا اینکه گل سوم کهکشانی‌ها در دقیقه ۶۱ توسط کریم بنزما به ثمر رسید؛ گلی که حاصل تیزهوشی ایسکو و البته روی اشتباهی که آندرس اینیستا انجام داد، شکل گرفت. پس از تیزهوشی ایسکو توپ به رونالدو رسید و او هم جیمز رودریگز را دید و هافبک کلمبیایی رئال با پاس ساده‌ ولی تأثیرگذارش بنزما را در موقعیت گل قرار داد.

پس از گل سوم تیم اول شهر مادرید که کار ساده‌تری نسبت به شاگردان لوئیس انریکه داشت موقعیت‌های بهتری روی دروازه بارسا خلق کرد؛ هرچند ثمری‌ نداشت. در دقایق پایانی بازی آبی‌و اناری پوشان تلاش کردند تا به بازی بازگردند، ولی دفاع مستحکم رئال آن‌ها را ناکام گذاشت.

رئال با این پیروزی، شمار ‌پیروزی‌های خود در ال‌کلاسیکو را به عدد ۹۲ رساند تا از این حیث سه پیروزی بیشتر از کاتالان‌ها داشته باشد. ۴۸ بازی دو تیم هم تاکنون به تساوی انجامیده است.

ترکیب رئال مادرید‌

‌کاسیاس ـ کارواخال ـ په په ـ راموس ـ مارسلو ـ خامس ـ کروس ـ مودریچ ـ ایسکو ـ رونالدو ـ بنزما

ترکیب بارسلونا‌


‌براوو ـ آلوس ـ پیکه ـ ماسکرانو ـ متیو ـ بوسکتس ـ ژاوی ـ اینیستا ـ نیمار ـ مسی ـ سوارز
 
گزارش بازی‌


۰۰:‌۰۰ بازی با سوت گیل مازانو آغاز شد.

۰۴:‌۰۰
نیمار در همین دقایق ابتدایی بازی با یک حرکت در عرض زیبا و یک شوت دیدتی دروازه کاسیاس را باز کرد تا بارسا در ابتدای بازی پیش بیفتد.

‌رئال مادرید ۰ ـ ۱ بارسلونا


۰۶:‌۰۰
کریم بنزما روی یک پاس دیدنی در موقعیت تک به تک با براور توپ را از دست می‌دهد.

۰۹:‌۰۰
لیونل مسی اولین بازیکن اخطاری این میدان شد.

۱۱:‌۰۰
یک حرکت عالی از کریستیانو رونالدو و ارسال توپ روی دروازه بارسلونا کریم بنزما را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ اما ضربه سر بنزما با واکنش عالی براوو همراه شد.

۱۴:‌۰۰
نیمار، زننده اولین گل بازی با دریافت کارت زرد دومین بازیکن اخطاری این میدان لقب گرفت.

۱۶:‌۰۰
یک شوت زمینی و آرام از تونی کروس از پشت محوطه جریمه هیچ خطری برای براوو ایجاد نمی‌کند و دروازه‌بان بارسا به آسانی آن را در اختیار می‌گیرد.

۲۲:‌۰۰
بعد از دقایقی که بارسلونا موقعیتی نداشت، حرکت فردی مسی یک موقعیت عالی برای او ایجاد کرد که ضربه دیدنی مسی با واکنش زیبای کاسیاس همراه بود.

۲۳:‌۰۰
یک دقیقه پس از حرکت خوب مسی این ‌بار پاس دیدنی سوارز مسی را در موقعیت گلزنی قرار داد که کاسیاس بار دیگر به زیبایی ضربه مسی را جمع کرد.

۲۵:‌۰۰
برخورد رونالدو و بوسکتس در محوطه جریمه بارسا از سوی داور پنالتی تشخیص داده نشد و این با اعتراض شدید رونالدو همراه بود.

۳۴:‌۰۰
فرار مارسلو از سمت چپ با یک پاس تو در همراه بود که با خطای پیکه داور نقطه پنالتی را نشان داد.

۳۴:‌۰۰
پیکه با کارت زرد داور جریمه شد.

۳۵:‌۰۰
رونالدو از روی نقطه پنالتی و در خلاف جهت براوو دروازه بارسا را باز کرد تا دو تیم در عدد یک مساوی شوند.

رئال مادرید ۱ ـ ۱ بارسلون


۳۷:‌۰۰ اینیستا هم به خاطر خطا پشت محوطه جریمه رئال با کارت زرد داور جریمه شد.

۴۳:‌۰۰
خامس رودریگز توپ ارسالی رونالدو را به زیبایی با یک ضربه سر قطع می‌کند اما توپ او در چهارچوب نیست و به بیرون می‌رود.

۴۵:‌۰۰
پایان نیمه نخست با تساوی یک بر یک دو تیم.

پایان نیمه نخست: رئال مادرید ۱ ـ ۱ بارسلون


۵۱:‌۰۰
در آغاز نیمه دوم و روی یک ضربه کرنر دروازه بارسلونا باز می‌شود و چه کسی هم گل را به‌ثمر می‌رساند. پپه با یک ضربه سر دروازه براوو را باز می‌کند و با این گل تا سال‌ها می‌تواند برای بارسایی‌ها کری بخواند. رئال تا اینجا شکست را با پیروزی عوض کرده است.

رئال مادرید ۲ ـ ۱ بارسلونا


۵۷:‌۰۰
متیو با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه رئال را تهدید می‌کند و کاسیاس را به یک واکنش دیدنی وادار می‌کند.

۶۰:‌۰۰
ایوان راکیتیچ به جای کاپیتان ژاوی به میدان می‌آید.

۶۱:‌۰۰
روی اشتباه آندرس اینیستا رونالدو با یک پاس دیدنی رونالدو، کریم بنزما را صاحب موقعیت کرد او هم برای سومین بار دروازه بارسلونا را گشود.

رئال مادرید ۳ ـ ۱ بارسلونا


۸۰:‌۰۰
سانتر زیبای راکیتیچ با ضربه سر کاروخال به کرنر رفت؛ هرچند توپ کاروخال نزدیک بود به یک گل به خودی تبدیل شود.

۸۹:‌۰۰
در حالی که در یک موقعیت چهار به رئال‌ها می‌توانستند گل چهارم را به‌ثمر برسانند اشتباه مارسلو این موقعیت را از آن‌ها گرفت.

پایان بازی:  رئال مادرید ۳ - ۱ بارسلونا

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۳
barcelona eshghe
سلام.
رئال مادرید دوست داریم...
عشششششششششششششق است رئئئئئئئئئال مادرید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل