بازدید 4762

جزایری:کمک‌ آمریکا به داعش ادامه دارد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ادعاهای دروغین مقامات کاخ سفید در مبارزه علیه داعش گفت: کمک های آمریکا به داعش همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۴۴۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸ 25 October 2014
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ادعاهای دروغین مقامات کاخ سفید در مبارزه علیه داعش گفت: کمک های آمریکا به داعش همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا،سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گویی با تبیین اهداف آمریکا و متحدان غربی و عربی کاخ سفید از طراحی سوژه "ائتلاف علیه داعش" اظهار داشت: آمریکا و ائتلاف به اصطلاح ضدداعش در حالی مدعی است که با این گروه تروریستی و جنایت کار وارد مبارزه شده است که با دراختیار گذاردن یک محموله سلاح و غذا و دارو در منطقه جلولا به داعش، دروغ بودن ائتلاف و ادعای آمریکا را به وضوح نشان می دهد.

وی افزود: آمریکا در منطقه دست به بازی مضحک و دروغین تحت عنوان "ائتلاف علیه تروریسم و داعش" زده است.

سردار جزایری با بیان اینکه "در گذشته آمریکا از طریق صدور تروریسم و ایجاد گروه های تروریستی و از جمله داعش تلاش کرد، جبهه مقاومت را تضعیف کند که ناکام ماند" تصریح کرد: آمریکا این بار به بهانه مبارزه با تروریسم می خواهد مجدداً حضور پررنگ تری در منطقه و از جمله در عراق داشته باشد، به گونه ای که طی مدت بمباران های عراق و سوریه توسط ائتلاف به بهانه زدن داعش، تعداد زیادی نظامیان و شهروندان سوری و عراقی کشته شدند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با برشماریه ابعاد خسارات و آسیب های ناشی از حملات ائتلاف در سوریه و عراق افزود: تعداد زیادی زیرساخت ها و مراکز مهم حساس و از جمله مراکز نفتی این کشور مورد هجوم آمریکا و هم پیمانانش قرار گرفته و داعش در این میان دچار ک ترین خسارت ها شده است.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در پایان با تشریح ماجرای جلولا و کمک های آمریکایی ها به داعش خاطرنشان کرد: در ماجرای جلولا به لحاظ نظامی، ائتلاف اشراف اطلاعاتی لازم را دارد- محدوده حضور داعش و مردم روشن است- آسمان جلولا در اختیار ائتلاف قرار دارد و احتمال اشتباه بعید و دور از منطق نظامی است و لذا باید گفت کمک های آمریکا به داعش همچنان ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی