بازدید 4292

تعداد معدودی تخلف بورسیه‌ای در حوزه پزشکی

وزیر بهداشت گفت: در موضوع تخلف بورسیه‌ای تعدادی هم در حوزه پزشکی بوده‌اند، اما تعدادشان معدود بوده است.
کد خبر: ۴۴۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸ 25 October 2014
وزیر بهداشت گفت: در موضوع تخلف بورسیه‌ای تعدادی هم در حوزه پزشکی بوده‌اند، اما تعدادشان معدود بوده است.

به گزارش ایسنا دکتر سیدحسن هاشمی در حاشیه تکریم و معارفه معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت بهداشت درباره تخلف در بورسیه‌ها، گفت: در حوزه پزشکی نیز مانند وزارت علوم، بورسیه داشته‌ایم. در موضوع اخیر مربوط به بورسیه‌ها تعداد معدودی هم در حوزه پزشکی بوده‌اند، البته تعدادشان قابل توجه نیست و آنچه که انجام شده قانونی بوده است.

وی افزود: تعدادی از این افراد هم در حال تحصیل و هم کارمند بوده‌اند که به آنها اعلام کرده‌ایم یکی از این دو مبحث را انتخاب کنند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: اکنون مشغول کارهای سنگینی هستیم که با سلامت مردم در ارتباط است و ترجیح می‌دهیم بی سر و صدا برنامه‌هایمان پیش رود.

وی درباره توجه به بحث بهداشت دهان و دندان در طرح تحول سلامت گفت: در سومین جلسه شورای سیاستگذاری دهان و دندان تشکیل و تصمیمات خوبی در این حوزه گرفته شده است. از سال آینده بسته بهداشت دهان و دندان با کمک بیمه‌ها اجرایی خواهد شد. امیدواریم مجلس و دولت در زمینه تامین اعتبارات همکاری کنند؛ چرا که در حال حاضر بیمه‌ها خدمات دهان و دندان را پوشش نمی‌دهند. این در حالیست که مردم مشکلات بسیاری در این بخش دارند. در مجموع بخشی از زنجیره طرح تحول سلامت، دندانپزشکی است.

وزیر بهداشت درباره برخی حاشیه‌ها در حوزه سلامت نیز گفت: زمانی که از من تعریف می‌کنند بیشتر می‌ترسم، چرا که دیده‌ام پس از آن چه اتفاقاتی می‌افتد. همیشه همگان همراه ما نیستند بنابراین باید ظرفیت‌ها را بالا ببریم تا آمادگی کافی برای به جان خریدن انتقادات را داشته باشیم. در مجموع برای رسیدن به اهدافمان وارد حاشیه نمی‌شویم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی