بازدید 5394

اخاذی ميليونی مامور قلابی شهرداري از كسبه

کد خبر: ۴۴۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰ 25 October 2014
مرد معتاد كه با معرفي خود به عنوان مامور شهرداري به بهانه پلمب از اهالي بهارستان اخاذي مي‌كرد در قرار صوري با مغازه داران شناسايي و دستگير شد.

به گزارش اعتماد، چندي قبل ماموران كلانتري بهارستان در جريان فعاليت مامور قلابي شهرداري در منطقه و اخاذي اين فرد از كسبه اين منطقه قرار گرفتند. در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد كه فردي در پوشش مامور شهرداري به مغازه‌هاي بهارستان مراجعه به بهانه عوارض و تهديد به پلمب مغازه از كسبه اين راسته اخاذي مي‌كند.

در بررسي تخصصي مشخص شد اين فرد با تهديد كسبه مدعي مي‌شود در صورت واريز نشدن پنج ميليون تومان به حسابش مغازه‌هاي آنها را پلمب مي‌كند كه همين موضوع باعث شد تعدادي از كسبه كه از دست تهديدهاي مامور قلابي شهرداري خسته شده بودند موضوع را به پليس گزارش دهند. پس از اعلام شكايت ماموران پليس با آموزش‌هاي لازم به كسبه از آنها خواستند در ملاقات صوري مامور قلابي را كه خود را نصرت معرفي كرده بود به بهانه پرداخت نقدي سر قرار بكشانند. سرانجام متهم چهارشنبه شب با حضور در محل ملاقات در ميدان شهدا شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ عطاالله خالقي، رييس كلانتري 109 بهارستان با اعلام اين خبر گفت: در بازرسي از مامور قلابي شهرداري مقاديري مواد مخدر كشف و ضبط شد. متهم نيز براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی