بازدید 2577

نیازی به اصلاح بودجه نیست

کد خبر: ۴۴۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹ 25 October 2014
رییس کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه‌ آرامش در سیاست خارجی و بین الملل و تنش منطقه ای و مذاکرات 1+5 به کاهش قیمت کمک می کند، درباره تاثیر کاهش قیمت نفت بر بودجه 93، گفت: نیازی به اصلاح بودجه نیست و دولت می تواند بودجه را مدیریت کند.

غلامرضا تاجگردون در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، به تحلیل روند کنونی نوسانات قیمت نفت پرداخت و گفت: تحولات منطقه خیلی برقیمت نفت تاثیر گذار نبوده چون پیرامون چاهها و تاسیسات نفتی نیست.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه عوامل بسیاری  در کاهش قیمت نفت موثر بوده است ، گفت: ذخایر موجود در کشور مصرف کننده عامل مهمی در تعیین قیمت نفت است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت دلار یکی از عوامل کاهش قیمت نفت است، افزود:‌ نمی توان گفت کشوری در افزایش تولید و از سیاستهای اوپک تخطی کرده است اما فکر می کنم در این مرحله باید سران کشورهای تولیدکننده دست به کار شوند و برای قانع کردن اعضا به کاهش تولید وارد مذاکره شوند.

رییس کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه بسیاری از کشورهای تولید کننده نفت مصرف کننده آن هم هستند بنابراین نمی توان خیلی به کاهش قیمت امیدوار بود، گفت: هنوز صادرکنندگان نفت درباره میزان تولید با عربستان وارد بحث نشدند.

تاجگردون با اشاره به فراز و نشیب قیمت نفت در گذشته و با بیان اینکه آسیبی که احتمال وقوعش هست خیلی خطرناک نیست اما باید مراقب باشیم، ‌گفت: به نظر نمی رسد شاهد افزایش قیمت نفت در ماههای آتی باشیم و قیمت درسطح فعلی حفظ خواهد شد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با بیان اینکه‌ آرامش در سیاست خارجی و بین الملل و تنش منطقه ای و مذاکرات 1+5 به کاهش قیمت کمک می کند، درباره تاثیر کاهش قیمت بر بودجه 93، گفت: در تحقق درآمدهای نفتی و عملکرد بودجه فعلا تا دو ماه دیگر هم مشکل نداریم.

رییس کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه نیازی به اصلاح بودجه نیست و دولت می تواند بودجه را مدیریت کند،‌گفت: اگر مشکلی باشد و نیازی به اصلاح و ابزار های قانونی باشد به دولت کمک می کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار