بازدید 3040

هشدار حماس به رژیم اسرائیل بابت جنایات اخیر

حسام بدران سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با هشدار به رژیم اشغالگر قدس گفت: رژیم صهیونیستی بابت جنایاتی که در حق ملت فلسطین و قدس مرتکب شده است، هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد.
کد خبر: ۴۴۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹ 25 October 2014
حسام بدران سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با هشدار به رژیم اشغالگر قدس گفت: رژیم صهیونیستی بابت جنایاتی که در حق ملت فلسطین و قدس مرتکب شده است، هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی الرساله نت، وی واکنش ملت فلسطین به جنایات صهیونیست ها و اهانت آنها به مسجد الاقصی را غیرقابل پیش بینی و غافلگیر کننده توصیف کرد.

این مقام فلسطینی گفت: بیت المقدس صحنه افزایش اقدامات تحریک آمیز صهیونیست هاست و این شهر از چند ماه پیش در آستانه یک انتقاضه واقعی قراردارد و شاهد درگیرهای روزانه و یورش های پیاپی رژیم اشغالگر است.

سخنگوی حماس افزود: در صورت ادامه اقدامات وحشیانه صهیونیست ها و ادامه سکوت محافل عربی و بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی، قدس صحنه تحولات امنیتی جدیدی از جمله عملیات های ویژه مقاومت خواهد بود.

حسام بدران بر لزوم یک اقدام دسته جمعی و منظم در شهر بیت المقدس تاکید کرد و در عین حال تهدیدهای دشمن صهیونیستی مبنی بر هدف قراردادن رهبران جنبش حماس را کم اهمیت دانست.

وی گفت: این تهدیدها مورد تازه ای نیست و رهبران حماس از آن هراس ندارند و این تهدیدها نمی تواند مواضع ما را در رابطه با مقاومت و مبارزه علیه اشغالگران تغییر دهد.

از سوی دیگر، یونس الاسطل از رهبران جنبش حماس در خان یونس نیز مقاومت مسلحانه را تنها راهکار ممکن برای رهایی سرزمین های فلسطین از اشغال رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: مقاومت در تهاجم نظامی 51 روزه اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ثابت کردکه می تواند با توطئه های این رژیم برای نابودی مبارزان فلسطینی مقابله کند و آنها را شکست دهد.

پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه اخیرا حملات صهیونیست ها به مسجد الاقصی افزایش یافت و محوطه مسجد را به میدان درگیری ها با فلسطینیان که می خواهند از مقدسات مسلمانان دفاع کنند، درآورد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر