بازدید 2825
مسابقات اهداف پروازی آقایان؛

بابک یگانه به مدال طلا رسید

کد خبر: ۴۴۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲ 25 October 2014
در فینال تراپ آقایان در نوبت ششم مسابقات آزاد اهداف پروازی، بابک یگانه توانست با پیشی گرفتن از علی حافظی، مدال طلا را از آن خود کند.

به گزارش سایت فدراسیون تیراندازی، صبح امروز مرحله مقدماتی رشته تراپ آقایان، در سایت مجموعه ورزشی آزادی، با حضور ملی پوشان این رشته و ورزشکارانی از سراسر کشور برگزار شد که پس از طی این مرحله و ثبت امتیازها در پنج راند، 6 نفر به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

علی حافظی (107)، محمدحسین پرورش نیا و بابک یگانه (104)، سیاوش خوشنویس و علی قادری (102) و مهدی اکبری (100) راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی بودند که پس از شلیک پانزده تیر در نهایت، پرورش نیا، اکبری و خوشنویس به دلیل امتیاز مشابه به شوت آف رفته و پس از حذف خوش نویس، این پرورش نیا بود که در جدال با اکبری پیروز شده و مدال برنز رابه نامخود ثبت کرد.

در فینال این رشته نیز یگانه و حافظی هر دو از تهران، رقابت خوب و نزدیکی را به نمایش گذاشتند؛ اما پس از پایان هر پانزده تیر، در حالی که هر دو ورزشکار در امتیاز 10 برابر بودند، به دلیل اخطاری که حافظی از داور دریافت کرده بود، یگانه به عنوان نفر برتر میدان و صاحب گردن آویز طلا معرفی شد و حافظی به مدال نقره دست یافت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان