بازدید 4126

نگاه شما: گران فروشی دانشگاه اصفهان

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۴۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰ 25 October 2014
من دانشجوی کارشناسی ارشد هستم و چون فقط پایان نامه ام باقی مانده است فقط ماهی 2 یا 3 بار به دانشگاه رفت و آمد می کنم. البته چند سالی است رفت و آمد به داخل دانشگاه سخت شده است چون یا باید برچسب تردد بخرید یا از ورود شما ممانعت می شود و همه اینها در حالی است که دانشگاه اصفهان آنقدر بزرگ است و آنقدر فضاهای خالی دارد که هیچ وقت مشکل تردد یا پارک کردن ندارد!

شاید مسئولین دانشگاه کنترل رفت و آمد و امنیت دانشگاه را مطرح کنند که البته حرف درستی است. خوب برای این کار و برای صدور برچسب هم دانشگاه هزینه هایی می پردازد که باید از مراجعین گرفت. ایراد کار در این است که می خواهند این هزینه را از "دانشجو" هم بگیرند در صورتیکه دانشگاه باید تلاش کند دغدغه های دانشجویان را کمتر و کمتر کند  امّا در دانشگاه اصفهان قضیه برعکس است.

در این دانشگاه نه تنها خدماتی مثل سهمیه کپی و پرینت رایگان برای دانشجویان به طور کامل قطع شده است بلکه برای تردد هم از آنها پول می خواهند و جالب اینکه برای یک سال "صد هزار تومان" دریافت می کنند. حالا چطور مسئولین به این عدد عجیب رسیده اند ما نمی دانیم. من حساب کردم اگر من ماهی 3 بار هم به دانشگاه بیایم در سال می شود 36 بار. یعنی برای هر بار تردد  2700 تومان از من دریافت می شود که طبق نرخ پارکینگهای مرکز شهر هم حساب کنیم این یعنی یک گرانفروشی بسیار بزرگ!؟ و جالب اینکه شما باید اول سال این صد هزار تومان را یکجا بپردازید که خود اجحاف بزرگتر دیگری است.

به نظر می رسد مسئولین دانشگاه اصفهان بیشتر از آنکه به فکر امنیت و رفاه دانشجویان باشند با رفتاری کاسبکارانه دنبال کسب درآمد هستند. راستش من این نوع رفتار را فقط در دانشگاه اصفهان دیده ام و به نظرم بد نیست مسئولین وزارت علوم به میان دانشجویان این دانشگاه بیایند و کمی هم به درد دل آنها گوش کنند و از اجحافهایی که به آنها می شود باخبر شوند.

فرستنده: یک دانشجو
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار