بازدید 3283

نگاه شما: بیمه طلایی و درختانی که نابود می‌شود

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۴۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰ 25 October 2014
باز هم گلایه هایی از معلمی که تکراری شده و شاید نشیدنش مشکلی برای جامعه ایجاد نکند و جواب ندادنش هم اشکالی نداشته باشد اما شاید وظیفه ما گفتن باشد و یس.

سخن من از بیمه طلایی است بیمه ای که خیال میشد برای آسایش خیال معلمان فعالیت می کند اما این ایده حتی در خیال ما هم نیست. اینکه بیمه آتیه سازان حافظ به دنبال درآمدزایی از این تعهدی که پذیرفته باشد معقول و پذیرفتنی است اما عملکرد بیمه در راستای تخریب روحیه و وجهه معلمان است.

حذف هزینه های دندانپزشکی و عینک از تعهدات بیمه به کنار اما موضوع ارایه کپی دفترچه خدمات درمانی در هر بار مراجعه به پزشک یا داروخانه یا آزمایشگاه مساله ای اعصاب خردکن است تا جایی که این اخذ کپی حتی در خود درمانگاه فرهنگیان هم صورت می گیرد. اگر این روندی قانونی و عمومی بود باز به ناچار تحمل میکردیم اما وقتی در درمانگاه فرهنگیان برای سایر بیمه های تکمیلی مانند بیمه سینا هیچ هزینه ای برای ویزیت اخذ نمیشود و کپی هم لازم نیست این نابرابری در درمانگاهی که اسمش به نام فرهنگیان است دردی بر دردهای ما می افزاید.

سوال من از مدیران بیمه آتیه سازان حافظ تبیین لزوم ارایه کپی دفترچه بیمه در هر بار مراجعه است در حالیکه این شرایط برای بیمه ای مانند سینا اعمال نمیشود.  امیدوارم اگر جواب دادید به تعداد فرهنگیان تعداد مراجعه آنها به مراکز درمانی تعداد صفحات کاغذی که مصرف میشود تعداد درختانی که در این یک سال برای این کپی ها قطع می شود و بنزین هایی که برای پیدا کردن معازه ای برای کپی صرف می شود و آلودگی هوا و .... توجه فرموده و سپس جواب دهید.

فرستنده: یک مخاطب تابناک
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار