بازدید 2792
"عروه عبدالوهاب حماد" نوجوان 14 ساله فلسطینی

شهادت یک نوجوان فلسطینی در رام‌الله

یک نوجوان فلسطینی در پی شلیک مستقیم نیروهای امنیتی اسرائیلی به سرش در رام‌الله به شهادت رسید.
کد خبر: ۴۴۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶ 24 October 2014
یک نوجوان فلسطینی در پی شلیک مستقیم نیروهای امنیتی اسرائیلی به سرش در رام‌الله به شهادت رسید.

به گزارش تسنیم، "عروه عبدالوهاب حماد" نوجوان 14 ساله فلسطینی پس از اصابت گلوله به سرش که توسط نیروهای اسرائیلی شلیک شده بود، به شهادت رسید.

بر اساس گزارش‌ها، اشغالگران اسرائیلی به صورت عمدی و مستقیم این نوجوان فلسطینی را از سر مورد هدف قرار دادند.

از سوی دیگر در درگیری های روز جمعه شهر قدس و در نتیجه استفاده نیروهای اشغالگر از گاز اشک آور علیه جوانان فلسطینی، بیش از 15 نفر زخمی شدند.

منابع محلی گفتند که 4 بالگرد اسرائیلی متعلق به نیروهای هوایی رژیم صهیونیستی در حال پرواز بر فراز مسجد الاقصی و محله های شهر قدس بودند.

بر اساس این گزارش، شب گذشته نیز در جریان درگیری هایی که در محله رأس العامود در شهرک سلوان واقع در جنوب مسجد الاقصی رخ داد، دستکم 12 نفر در اثر اصابت گلوله پلاستیکی زخمی شدند.

این در حالی است که صدها فلسطینی ساکن قدس به دلیل وجود تدابیر شدید امنیتی، امروز نیز نماز جمعه را در خیابان ها و کوچه های قدس به جا آوردند.

پلیس رژیم اشغالگر در بیانیه ای تاکید کرد که از ورود مردان زیر چهل سال به مسجد الاقصی ممانعت می کند اما برای زنان در هر سن و سالی که باشند، محدودیتی وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، نیروهای اسرائیلی همچنین در اطراف بخش قدیمی شهر قدس و حرم شریف مستقر شدند.

نیروهای پلیس رژیم اشغالگر چند جمعه متوالی است که به بهانه جلوگیری از اخلال در نظم عمومی تدابیر شدید امنیتی در مسجد الاقصی اتخاذ کرده اند و همین امر باعث شده که هزاران فلسطینی ساکن قدس مجبور شوند نماز را در خیابان ها به جا آورند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل