بازدید 3192
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل می‌گوید

حمایت روسیه از تشکیل دولت مستقل فلسطینی

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل می‌گوید که کشورش در صورت به رأی گذاشته شدن طرح تشکیل دولت مستقل فلسطینی، به آن رأی مثبت خواهد داد.
کد خبر: ۴۴۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰ 24 October 2014
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل می‌گوید که کشورش در صورت به رأی گذاشته شدن طرح تشکیل دولت مستقل فلسطینی، به آن رأی مثبت خواهد داد.

به گزارش  فارس، «ویتالی چورکین» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل می‌گوید که کشورش در صورت به رأی گذاشته شدن طرح تشکیل دولت مستقل فلسطینی، به آن رأی مثبت خواهد داد.

فلسطینی‌ها چندی پیش طرحی را برای به رسمیت شناخته شدن دولت مستقل خود در میان ملل متحد به سازمان ملل ارائه دادند که در صورت تصویب آن، سازمان ملل متحد از صهیونیست‌ها «خواهد خواست» که تا مرزهای تعیین شده در سال 1967 عقب بروند.

نمایندگان آمریکا در سازمان ملل با تلاش بسیار، رأی گیری در خصوص این طرح را تا اوایل سال 2015 میلادی به تعویق انداختند ولی فلسطینی‌ها اصرار دارند که تکلیف این مورد هر چه زودتر مشخص شود.

وی در این خصوص گفت: «در صورت ارائه طرح تشکیل دولت مستقل فلسطینی به شورای امنیت سازمان ملل، روسیه از تعیین شرایط عقب‌نشینی اسرائیل و تشکیل دولت فلسطینی حمایت می‌کند؛ همچنین اگر این طرح به رأی گذاشته شود به آن رأی مثبت خواهیم داد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار