بازدید 4582
راموس به ال‌کلاسیکو می‌رسد

آنچلوتی: هرگز بارسلونا را تمرین نخواهم داد

کد خبر: ۴۴۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷ 24 October 2014
سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید تأکید کرد علاقه‌ای به مربیگری در نیوکمپ ندارد و اینکه مدافع اسپانیایی تیمش آماده است در اولین ال‌کلاسیکوی فصل به میدان برود.

به گزارش تسنیم، کارلو آنچلوتی در‌ آستانه جدال تیمش با بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو، در گفت‌وگو با شبکه «کادنا سر» از بی‌میلی خود برای مربیگری در بارسلونا گفت. او که مربیگری در تیم‌هایی مانند میلان، چلسی و پاری‌سن‌ژرمن را تجربه کرده است، تأکید کرد قصد ندارد مانند رادومیر آنتیچ و انریکه فرناندس، سابقه نشستن روی نیمکت دو غول فوتبال اسپانیا را در کارنامه‌اش داشته باشد.

کارلتو اظهار داشت: حالا که در رئال مادرید مربیگری کرده‌ام دیگر هرگز نمی‌توانم بارسلونا را تمرین بدهم. من باید به سابقه کاری‌ خودم و همینطور سابقه تیم‌هایی که در آنها مربیگری کرده‌ام احترام بگذارم.

آنچلوتی در شرایطی مربیگری در بارسلونا را در تضاد با معیار‌‌های حرفه‌ای شناخته شدن یک مربی می‌داند که خود در زمان مربیگری‌اش در ایتالیا پس از یوونتوس، هدایت میلان را هم بر عهده گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دوست دارد برای کهکشانی‌ها شخصیتی همچون سرالکس فرگوسن برای منچستریونایتد پیدا کند و سال‌های سال در سانتیاگوبرنابئو بماند، گفت: اینکه من بتوانم 24 سال در رئال مادرید مربیگری کنم غیرقابل باور است اما واقعیت این است که دوست دارم در رئال مادرید به حرفه مربیگری‌ام پایان دهم.

آنچلوتی در ادامه با اعتراف به اینکه بازی اخیر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا برابر آژاکس را دیده‌ است، تصریح کرد: بله من آن بازی را دیدم و هدفم این بود که نقاط ضعف بارسلونا را پیدا کنم اما این بار زیاد خوش‌شانس نبودم و چیز زیادی دستگیرم نشد.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها سپس به وضعیت سرخیو راموس، کاپیتان دوم تیمش که مصدوم بوده است و گفته می‌شد احتمال دارد به ال‌کلاسیکو نرسد،‌ اشاره داشت. وی خاطرنشان کرد: راموس از من خواست که به او پست هجومی بدهم. او دوست دارد در حملات شرکت کند و توانایی انجام این کار را هم دارد. یک روز به او در خط میانی بازی خواهم داد اما برای بازی شنبه او در مرکز خط دفاع خواهد بود. اگر په‌په آماده شود، او هم دیگر مدافع میانی ما خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار