بازدید 8565

سرپوشی بر جنایات غزه و داعش با اسیدپاشی

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: کسانی که در اصفهان اسیدپاشی کرده‌اند، مزدورانی هستند که به دنبال بهره‌برداری سیاسی و سرپوش گذاشتن بر جنایاتی هستند که در غزه رخ داد و اعمال وحشیانه‌ای که داعش مرتکب می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸ 24 October 2014
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: کسانی که در اصفهان اسیدپاشی کرده‌اند، مزدورانی هستند که به دنبال بهره‌برداری سیاسی و سرپوش گذاشتن بر جنایاتی هستند که در غزه رخ داد و اعمال وحشیانه‌ای که داعش مرتکب می‌شود.

«جهانگیر الماسی» در گفت‌وگو با فارس درباره اسیدپاشی‌های انجام شده در شهر اصفهان گفت: آدم‌ها در درون خود یک شخصیت پنهان دارند که تحت شرایط مختلف بروز می‌کند و یکی از این شخصیت‌ها غرایض حیوانی و نوعی هویت نسناسی است که در این آدم‌ها ظهور و بروز پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: کاری که این حیوان‌صفتان انجام داده‌اند، نه از لحاظ تربیتی، نه اخلاقی، نه قانونی، نه شرعی، نه عرفی، نه معرفتی و نه به لحاظ فرهنگ ایرانی قابل پذیرش و دفاع نیست. به خصوص درباره خانم‌ها که روحیات و شکل زندگی متفاوتی دارند و با یک عکس‌العمل حیوانی مواجه شده‌اند.

الماسی اظهارداشت: این کار با هر هدف و توجیهی انجام شده باشدف غلط و غیرقابل پذیرش است و باید با کسانی که این کارها را انجام داده‌اند، به شدت برخورد شود.

وی همچنین درباره اینکه برخی ماجرای اسیدپاشی را به گروه‌های متدین در جامعه نسبت می‌دهند نیز توضیح داد: این کار حیوانی به هیچ عنوان ربطی به متدینین و گروه‌های ناهی از منکر و بسیجیان ندارد. برای اینکه افراد مؤمن یک رأفت و گذشتی دارند که منطبق بر منش حضرت رسول(ص) است و این افراد که خود ناجی ناموس ما بوده و هستند خود علیه این زن‌های بی‌گناه چنین اقداماتی نمی‌کنند.

الماسی تصریح کرد: این افراد اسیدپاش، مزدور هستند و به دنبال بهره‌برداری سیاسی در سطح جهان هستند. چندی پیش این همه کشتار در غزه روی داد و داعش نیز درحال جنایت در عراق و سوریه است و حال قصد دارند با ایجاد ناامنی در ایران و اسیدپاشی، افکار عمومی را از جنایاتی که در دنیا روی می‌دهد منحرف کرده و افکار عمومی را به سمت ایران سوق دهند.

وی گفت: رسانه‌هایی که سمت‌و سودار و جهت‌دار به این موضوع می‌پردازند، مؤمن نیستند چون طریق امیرالمؤمنین علیه السلام و امام حسین علیه السلام جز جوانمردی چیز و انصاف و  عدالت چیز دیگری نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار