بازدید 3974

افزایش دوربین‌های نظارت تصویری پایتخت

کد خبر: ۴۴۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵ 24 October 2014
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران با بیان اینکه تهران در حال تبدیل شدن به شهری هوشمند است گفت: از ابتدای سال حدود 70 دستگاه دوربین نظارت تصویری در پایتخت راه اندازی شده و در تلاشیم تعداد این دوربین ها را تا پایان سال به 1200 دستگاه افزایش دهیم.

به گزارش مهر، ایلوش وزیری با بیان این مطلب اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاشیم که تا پایان سال 80 دوربین نظارت تصویری جدید در شهر نصب و راه اندازی کنیم تا تعداد این دوربین ها به 1200 دستگاه برسد و بتوانیم نظارت دقیق و گسترده تری بر معابر و ترددهای شهر داشته باشیم.

وی ادامه داد: با به کارگیری دوربین های نظارت تصویری علاوه بر اینکه نظارت و مدیریت بر وضعیت ترافیک در تمام سطح شهر امکان پذیر می شود، در صورت بروز حوادث و سوانح رانندگی می توان در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به اعزام نیروهای امدادی اقدام و از انسداد معابر و ایجاد گره های ترافیکی جلوگیری کرد.

وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال حدود 25 دوربین ثبت تخلفات سرعت در بزرگراه‌های شهر تهران نصب شده و در تلاشیم  120 دستگاه دوربین ثبت تخلفات جدید نیز تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

وزیری تاکید کرد: آمارها نشان می‌دهد با به کارگیری این سیستم،تصادفات منجر به فوت و جرح، ھمچنین وقوع تصادفات خسارتی در بزرگراه‌ھای پایتخت کمتر شود و عملکرد سیستم بسیار موفقیت آمیز بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر