بازدید 5757

ایرادهای محتوایی به پرونده بورسیه‌ها

عدم برگزاری آزمون مهمترین ایراد محتوایی به این پرونده است و تا زمانی که وضعیت آن روشن نشود اعلام نتیجه بررسی ها از مبنا غلط است.
کد خبر: ۴۴۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲ 24 October 2014
عضو کمیته بررسی پرونده تعیین مصادیق بورسیه ها از وجود ایراد محتوایی در پرونده بورسیه ها خبر داد و گفت: عدم برگزاری آزمون مهمترین ایراد محتوایی به این پرونده است و تا زمانی که وضعیت آن روشن نشود اعلام نتیجه بررسی ها از مبنا غلط است.

به گزارش ایرنا، «مهدی دواتگری » درباره آخرین وضعیت بررسی پرونده بورسیه ها توسط کمیته بررسی پرونده تعیین مصادیق بورسیه هاگفت: این پرونده ایرادات محتوایی دارد و تا زمانی که این ایراد حل نشود، مشکل حل نخواهد شد.

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی ایراد محتوایی دیگر این پرونده را عدم برگزاری آزمون عنوان کرد و گفت:بر اساس قانون باید آزمون علمی برای ورود به مقطع دکترا برگزار شود در حالی که اینها آزمون نداده اند و تا زمانی که از این مساله رفع ابهام نشود هر کاری انجام شود توجیهی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اکنون 300 هزار نفر پشت آزمون دکترا هستند در حالی که بورسیه شدگانی که پرونده آنها مطرح است، بدون اینکه آزمون داده باشند وارد مقطع دکتری و بورسیه شده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید اول تکلیف این مساله روشن شود که آیا اینها از نظر قانونی می توانستند بدون برگزاری آزمون وارد این مقطع شوند یا نه و تا این مساله حل نشود، این پرونده حل نخواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر