بازدید 8186

مراقب حريم خصوصی خود باشيد

اول اين که زمان هايي که از وب کم خود استفاده نمي‌کنيد بهتر است يک تکه کاغذ را روي لنز وب کم که در بالاي صفحه نمايش قرار گرفته است، بچسبانيد.
کد خبر: ۴۴۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۸ 24 October 2014
امروزه روي هر لپ تاپي يک وب کم قرار گرفته است، بهتر است بدانيد که هکرها هميشه راهي براي نفوذ پيدا مي‌کنند و ممکن است به راحتي وب کم خاموش شما را روشن کنند. ما در اين مطلب 2پيشنهاد براي شما داريم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اول اين که زمان هايي که از وب کم خود استفاده نمي‌کنيد بهتر است يک تکه کاغذ را روي لنز وب کم که در بالاي صفحه نمايش قرار گرفته است، بچسبانيد. اما اگر مي‌خواهيد کمي حرفه‌اي‌ تر عمل کنيد، روي منوي استارت کليک کنيد يا به صفحه  شروع برويد و عبارت Device Manager را در کادر جست وجو تايپ کنيد.

گزينه  Device Manager را از فهرست نتايج کليک کنيد و منتظر بمانيد تا پنجره  مديريت سخت افزارها به نمايش درآيد. حال گزينه  Imaging Devices را پيدا و پس از باز کردن آن گزينه  Integrated Camera را جست وجو کنيد. (اگر موفق نشديد اين گزينه را پيدا کنيد در بخش Sound،video and game controllers را جست وجو کنيد).

پس از پيدا کردن گزينه  Integrated Camera روي آن کليک راست و disable را انتخاب کنيد. پنجره  هشداري راکه نمايش داده مي‌شود ، با انتخاب پاسخ موافق تاييد کنيد. از حالا به بعد وب کم سيستم شما غيرفعال شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر