بازدید 4605

ورزشكاران مصدوم طعمه كلاهبرداري از بيمه

کد خبر: ۴۴۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱ 23 October 2014
اعضاي باندي كه از ورزشكاران مصدوم براي تصادفات ساختگي و گرفتن ديه از بيمه استفاده مي‌كردند در اروميه شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش اعتماد، ماموران پليس آگاهي استان آذربايجان غربي چندي قبل در جريان دريافت ديه از بيمه از طريق تصادفات ساختگي قرار گرفتند.

 با انجام تحقيقات بيشتر مشخص شد گروهي از مجرمان با طعمه قرار دادن جوانان ورزشكار رشته‌هاي رزمي كه در جريان مسابقات مصدوم شده‌اند يا افرادي كه وضع مالي خوبي ندارند آنها را مصدوم كرده و به عنوان حادثه ديده او را به بيمه معرفي و مبالغ هنگفتي دريافت مي‌كردند. با به دست آمدن اين سرنخ ماموران توانستند در يكي از صحنه‌هاي صوري تعدادي از متهمان را در حاشيه شهر اروميه شناسايي و دستگير كنند.

 سركرده باند در بازجويي‌هاي پليسي اعتراف كرد: تصادفات را نيمه‌هاي شب در حاشيه شهر با ماشين‌هاي مدل پايين انجام مي‌داديم و به بهانه اينكه مجروح حالش وخيم است او را بدون كروكي به بيمارستان منتقل مي‌كرديم.

در ادامه ماموران توانستند سه مصدوم و سه راننده خاطي را شناسايي و دستگير كنند كه اين متهمان نيز به جرم‌شان اعتراف كردند.

سرهنگ رسول النقي پور با اعلام اين خبر گفت: متاسفانه پزشكي قانوني نيز از طريق پرونده باليني بيمارستان در اين پرونده‌ها اظهارنظر مي‌كرد. در حال حاضر با دستگيري 8 متهم، پرونده در اختيار مرجع قضايي قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار