بازدید 6475
۸

فتح الله زاده: حاضریم به صداوسیما تخفیف بدهیم

کد خبر: ۴۴۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹ 23 October 2014

علی فتح الله زاده در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت:

صدا و سیمای ایران برخلاف اکثر کشورها، یک ارگان دولتی است و بودجه این سازمان توسط دولت تأمین می‌شود. قبول داریم که اختصاص بودجه این سازمان به دلیل مشکلات اقتصادی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است، اما این موضوع نباید بهانه‌ای برای این سازمان شود تا از موضوع پرداخت حق پخش مسابقات لیگ فرار کند. لذا از صدا و سیما انتظار می‌رود که بودجه حق پخش مسابقات را به تیم‌ها پرداخت کند و جامعه را علیه فوتبال نشوراند، همان‌طور که این ارگان دائماً در خصوص پرداخت قراردادهای فوتبالیست‌ها موضعگیری کرده و همیشه از این موضوع انتقاد می‌کند. هزینه حق پخش مسابقات تیم‌های پرسپولیس و استقلال رقمی حدود 30 میلیارد تومان است که صدا و سیما می‌تواند حتی کمی پایین‌تر از این مبلغ را در اختیار تیم‌ها قرار دهد. پیش از این در سال‌های گذشته مکاتباتی با شبکه‌های خارجی در خصوص پخش مسابقات فوتبال و دریافت هزینه پخش این مسابقات صورت گرفته بود و حتی هزینه 20 میلیارد تومانی حق پخش این مسابقات هم از طریق آن شبکه خارجی تأیید شده بود و با کانال‌های خارجی از جمله یک کانال آلمانی برای پخش این مسابقات به توافق رسیده بودیم اما براساس قوانین صدا و سیمای کشور ما، هیچ سیگنالی از کشورمان حق ندارد روی آنتن کشورهای خارجی برود. به این دلیل این موضوع در همان موقع منتفی شد.

صدا و سیما از پخش مسابقات لیگ برتر فوتبال به خوبی استفاده می‌کند و از طریق این مسابقات و بسته به حساسیت‌های بازی‌های لیگ و تیم ملی آگهی می‌گیرد. اکثر کشورهای خارجی هزینه پخش مسابقات را به باشگاه‌ها می‌پردازند. مثلاً تلویزیون آلمان 60 درصد از هزینه حق پخش را به باشگاه‌های آلمان می‌دهد. تلویزیون انگلیس هم 70 درصد از هزینه‌های حق پخش را به تیم‌های باشگاهی پرداخت می‌کند و فقط معدود کشورهایی مثل کشور ما هستند که در این خصوص هیچ پرداختی به باشگاه‌ها ندارند. در این حالت واجب است که آقای ضرغامی ریاست سازمان صدا و سیما خود به عنوان یک مدیر فرهنگی در خصوص پرداخت حق پخش مسابقات لیگ برتر ورود کند تا این مشکل هر چه زودتر برطرف شود و حاشیه‌هایی که پیرامون این موضوع است از بین برود و فوتبال ما با قدرت به کار خود ادامه دهد. باشگاه‌های فوتبال در لیگ برتر حاضر هستند که در این خصوص به صدا و سیما تخفیف دهند البته در صورتی که صدا و سیما تعامل کند و اختلافی را که به وجود آمده برطرف نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۸
صدا و سیما برای پخش مسابقات کلی آگهی می گیره. پس باید پول پخش رو به تیم ها بده. نمی شه که همه پول رو بذاره توی جیب خودش. کار خوبی کردید که نگذاشتید دوربین ها برود. همه کارها باید بر اساس ضوابط صحیح انجام شود. به ورزش باید سرو سامان داد و صدا و سیما هم باید بفهمه که ورزشهایی که در کشور علاقمندانی دارد را باید برای کسب درآمد پخش کنه و نه اونهایی که دلش می خواد رو.
این بابا چه کاره هستند ؟
فوتبال پدر کشور را د آوورده
با این فوتبالی که ما داریم پرداخت یک میلیون تومان هم مفت گرونه صدا سیما اگه قبول بکنه که به لیگ فوتبال پول پرداخت بکنه انوقت طی چند سال باید ارقام نجومی به فوتبال پرداخت بشه.
ازین جیب به اون جیب !!
خب خودتون برین از خزانه بردارین دیگه ! میخواین بگین نمیتونین :) خخخ
پول فوتبال رو که از جیب ما میدن و راضی نیستیم.
همین طوری از فوتبال این ملکت بیزاریم یه پول دیگه هم بابت چیزی که بدمون میاد و میخوایم ریختشم نبینیم میخوان ازمون کم کنن که زوری پخشش کنن.
چاره اینه صدا و سیما یه شبکه واسه پخش فوتبالای داخلی تاسیس کنه و آقایون و خانومای فوتبال دوست با پرداخت هزینه از مزایاش ! استفاده کنن. این طوری پولشم حلاله
در صورتیکه رسانه ملی پول بده بابت حق پخش از اون طرف دولت نباید کمک مالی به پاشگاهها کنه شتر سواری دولا دولا که نمیشه هم حق پخش بگیرن هم دولت و وزارت ورزش از بیت المال کمکشون کنه اونم بابت این فوتبال...........
تخفیف نده
چکار میخوای بکنی؟
اصلا نمیخواد پخش بشه
دولت هیچ پولی به باشگاه ها کمک نکنه و بجاش صدا و سیما حق پخش بده البته اینا که با انگلیس و المان مقایسه میکنند لطفا همه جوانب رو مقایسه کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار