بازدید 3583

گزارش تحقیق از دانشگاه آزاد به مجلس می‌آید

کد خبر: ۴۴۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹ 23 October 2014
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی پرونده تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در این کمیسیون خبر داد و گفت: گزارش این پرونده برای قرائت در جلسه علنی مجلس به هیات رییسه تقدیم می شود.

به گزارش ایرنا، «عباس مقتدایی» در تشریح جزییات جلسه روز سه شنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ گفت: در جلسه امروز این کمیسیون در ابتدا برخی از موضوعات مربوط به تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد و نظر اعضا بر این بود که گزارش عملکرد این دانشگاه ابتدا در صحن علنی مجلس قرائت شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد که پرونده تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی پس از طی مراحل قانونی مطابق آیین نامه داخلی مجلس، برای رسیدگی به قوه قضاییه ارجاع شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با یادآوری حضور«علی اصغر فانی» وزیر آموزش و پرورش در ادامه جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، خاطر نشان کرد: در این نشست فانی گزارشی از فعالیت های انجام شده و موانع و مشکلات پیش روی این وزارتخانه ارایه کرد.

مقتدایی تصریح کرد: همچنین نمایندگان نیز در مورد معضلات آموزش و پرورش از جمله واگذاری بخشی از فضاهای مدارس سوالاتی را مطرح و وزیر آموزش و پرورش نیز توضیحاتی بیان کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار