بازدید 3498

نباید جایگاه دولت را تضعیف کنیم

کد خبر: ۴۴۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷ 23 October 2014
نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع امر به معروف و نهی از منکر نباید کاری کنیم که جایگاه دولت را از وظایف قانونی خود که قانون اساسی به آن داده تضعیف کنیم.

به گزارش ایرنا، عباس قائد رحمت نماینده در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی در مورد بررسی طرح آمران به معروف و ناهیان از منکر افزود: ما همه موافق امر به معروف و نهی از منکر هستیم و باید با زیبایی و لطافت هر چه بیشتر این کار را انجام دهیم اما در این راستا نباید کاری کنیم که جایگاه دولت را از وظایف قانونی خود که قانون اساسی به آن داده

تضعیف کنیم.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین در اخطاری به هیات رییسه مجلس گفت: من از صبح بارها می خواستم تذکر و اخطار بدهم ولی به من اجازه ندادند.

وی افزود: متاسفانه هیات رییسه صرفا، نمایندگانی را که در ردیف های هفت و هشت هستند می بیند و به صرف این که قانون اساسی در دست دارند به آنان اجازه اخطار می دهند ولی به ما این اجازه را نداده است. این حق الناس است.

محمدرضا باهنر نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطارها گفت: ما تلاش می کنیم که حداکثر عدالت رعایت شود ولی برخی مواقع ممکن است اشتباه شود یا شلوغ باشد، انشاءالله عزیزان ببخشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها