بازدید 3404

استیضاح وزیر علوم به خاطر بورسیه ها نبود

کد خبر: ۴۴۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶ 23 October 2014
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که استیضاح وزیر علوم به خاطر بحث بورسیه ها نبوده از رییس جمهوری خواست برای حفظ صفا و صمیمیت میان دو قوه به این مسائل توجه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، «مجتبی رحماندوست»در تذکری اظهارداشت: صحبت هایی از قول رییس جمهور در صدا و سیما نقل شد که قابل تشبیه به سخنان دوره قبل آقای احمدی نژاد بود که تاکید می کرد ما وارد منطقه ممنوعه شده ایم.

عضو کمیسیون اجتماعی ادامه داد: رییس جمهوری شب گذشته طی سخنانی اشاره کرد به این که اگر استیضاح وزیر علوم انجام شد به این دلیل بود که ما نباید وارد بورسیه ها می شدیم.

وی اضافه کرد: اگر مدل برخورد بین دو قوه اینگونه باشد که دلیل انجام استیضاح ، بحث بورسیه ها بوده، درست نبوده و این مدل کشورداری نیست.

رحماندوست تصریح کرد: حسن نیت در برخورد میان دو قوه بسیار اهمیت دارد و از رییس جمهور تقاضا می شود که برای حفظ صفا و صمیمیت میان دو قوه به این موارد توجه داشته باشند چرا که مجلس از حداکثر حقوق خود برای استیضاح یک وزیر استفاده کرد.

نماینده مردم تهران با بیان این که رای من برای استیضاح وزیر علوم به دلیل بحث بورسیه ها نبود گفت: رای من بر این قضیه، بیشتر به خاطر انتصابات در این وزارتخانه بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: خواهشمندیم رییس جمهور روابط میان دو قوه را صحیح تر و سالم تر حفظ کند.

وی همچنین با اشاره به اظهارات مشاور زنان و امور خانواده رییس جمهوری گفت: از ایشان نیز نقل شده که داشتن فرزند بیش از یکی دو نفر عقلانی نیست و این در حالی است که مجلس چندی پیش قوانینی در خصوص افزایش نسل تصویب کرد.

وی تاکید کرد: باید بین دو قوه در این موارد هم صدایی و هماهنگی وجود داشته باشد و آقای رییس جمهور به مشاور امور زنان و خانواده خود تذکر دهند تا مسیر کشور به سمتی که دشمن می پسندد، نرود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان