بازدید 2772

گزینه پیشنهادی وزارت علوم از جنس دانشگاه است

کد خبر: ۴۴۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵ 23 October 2014
عضو هیات رئیسه مجلس با یادآوری معرفی محمود نیلی احمدآبادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس از سوی رئیس جمهور گفت: گزینه پیشنهادی دولت از جنس دانشگاه بوده که این ویژگی مثبتی برای تصدی بر وزارت علوم است.

حسین سبحانی نیا، با یادآوری معرفی محمود نیلی احمدآبادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس از سوی رئیس جمهور گفت: هنوز بررسی کارشناسی در خصوص گزینه معرفی شده به مجلس از سوی بنده و سایر نمایندگان انجام نشده اما همین که گزینه مدنظر دولت از جنس دانشگاه آن هم مهم ترین مرکز آموزش عالی کشور انتخاب شده امتیاز مطلوبی است.

نماینده مردم فیروزه و نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اطلاعات بیشتری از گزینه معرفی شده به مجلس برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دست ما نمایندگان نیست افزود: باید از نمایندگانی که با گزینه مطرح شده برای تصدی وزارت علوم در دانشگاه تهران در رابطه و همکاری بودند اطلاعات لازم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: آشنایی با مسائل دانشگاه امتیاز بسیار مهمی است که گزینه مطرح شده از سوی دولت برای تصدی وزارت علوم داراست.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: فعالیت در دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه مادر در کشور بی شک تجربیات بسیاری برای گزینه مطرح شده از سوی دولت برای تصدی پست وزارت علوم در بر داشته است.

به گزارش خانه ملت، صبح امروز چهارشنبه 30 مهرماه طی نامه‌ای از سوی رئیس جمهور به رئیس مجلس شورای اسلامی محمود نیلی احمد آبادی به‌ عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل