بازدید 42343

قیمت‌گذاری خودروهای جدید بررسی می‌شود

کد خبر: ۴۴۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ 23 October 2014
قیمت‌گذاری خودروهای جدید بررسی می‌شودعضو ناظر مجلس در شورای رقابت در تشریح جلسه امشب شورا گفت: نحوه قیمت‌گذاری خودروهای جدید تولیدی ایران خودرو بررسی شد.

عیسی امامی در گفت‌و‌گو با خانه ملت، درباره نشست امروز شورای رقابت گفت: در جلسه امروز یکه‌‌زارع، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو حضور یافت و گزارشی درباره قیمت‌های خودروهای تولیدی این شرکت‌ داد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیرعامل ایران خودرو درباره میزان صادرات، قیمت‌های پایه خودروهای تولیدی جدید برنامه‌ها و تحولاتی که در این شرکت رخ داده نیز به اعضای شورای رقابت گزارش داد.

امامی افزود: موضوع قیمت‌گذاری خودروهایی که پایه قیمتی برای آن تعیین نشده نیز در نشست شورای رقابت از سوی اعضا بررسی شد و امکان دارد در خصوص قیمت گذاری خودروهایی که پایه قیمتی نداشته‌اند بازنگری شود.

وی ادامه داد: در جلسه امروز شورای رقابت، این موضوع بررسی شد که آیا این شورا علاوه بر تعیین دستورالعمل می‌تواند قیمت نهایی را مشخص کند یا نه.

عضو کمیسیون برنامه،‌‌ بودجه و محاسبات مجلس افزود: استدلال برخی ‌اعضا و کار‌شناسان شورای رقابت این بود که اگر شورا قیمت‌گذاری نهایی را انجام دهد، بسیاری از مشکلات این حوزه حل خواهد شد.

عضو ناظر مجلس در شورای رقابت یادآور شد: در نشست امروز شورا رقابت مصوبه‌ای تصویب نشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان