بازدید 4362
عدم پخش بازی، روی داوری‌ها تاثیر گذاشت

ابراهیم‌زاده: رحمتی سزاوار ناسزا نبود

کد خبر: ۴۴۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶ 23 October 2014
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: به خاطرشعارهایی که علیه رحمتی داده شد از هواداران گلایه دارم.

به گزارش فارس، منصور ابراهیم‌زاده بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: به بازیکنانم خدا قوت می‌گویم که نکاتی را که گوشزد کرده بودیم در زمین اجرا کردند و تراکتورسازی تیمی که برای خیلی از تیم‌ها مشکل ساز بوده را در خانه خود مغلوب کردیم. ناگفته نماند که تراکتورسازی‌ هم خیلی خوب کار کرد.

وی افزود: تمام روزنه‌های تراکتورسازی را یکی بعد از دیگری بستیم و در خط حمله این تیم به جز یکی دو موقعیت خطرناک کار خاصی از پیش نبردند. امروز محسن دلیر و سامان نریمان جهان کار خاصی نکردند. قبل از همه این صحبت‌های فنی می‌خواهم به شما آذربایجانی‌ها و اهالی تبریز عزیز بگویم در حالیکه همیشه از آذربایجان تعریف می‌کردم امروز گلایه می کنم چراکه مهدی رحمتی بازیکنی نبود که آنقدر ناسزا بشنود مگر او چه کرده بود که در پایان بازی اینگونه مورد اهانت قرار گرفت. فوتبال ورزشی نشاط آور است این درست نیست که به خانواده بازیکن ناسزا گفته شود آن هم به رحمتی که نمی‌توان امروز از او به خاطر بروز رفتاری اعتراض کرد.

ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: تصور می کنم امروز داور به خاطر عدم پخش بازی دچار مشکل شد. داور امروز خوب کار نکرد و حتی کارتش به زمین افتاد مثل سربازی که کلاهش پائین می‌افتد این باید رفع شود. در فوتبالی که ما داریم این مسئله خوب نیست و تمام ضرر را هوادارانی می‌بینند که نمی‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند. خیلی ها را می‌شناسم که در همین آذربایجان تشنه دیدن بازی تراکتورسازی هستند.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: اگر تعطیلات لیگ به برخی تیم‌ها ضرر زد به ما سود رساند و توانستیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. ناگفته نماند که امروز نه هوادار و نه تیم تراکتورسازی فکر نمی‌کرد که مقابل پیکان نتیجه نگیرد این کار بزرگ را بازیکنان ما به خوبی انجام دادند و امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ بهتر از این کار کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر