بازدید 2856
مادریدی‌ها تیم برجسته‌ای دارند

راجرز:علی‌رغم شکست به بازیکنانم افتخار می‌کنم

کد خبر: ۴۴۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰ 23 October 2014
سرمربی بندرنشینان معتقد است بازیکنانش حتی با وجود عقب‌افتادگی ۳ بر صفر از رئال مادرید تا آخرین لحظه دست از تلاش نکشیده‌اند.

به گزارش تسنیم، برندان راجرز پس از شکست 3 بر صفر تیمش برابر رئال مادرید در دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: باید به این بازیکنان لیورپول اعتبار زیادی بدهیم، چون در نیمه نخست این بازی خیلی خوب بودند. ما گل‌های بدی مقابل تیم سطح بالایی خوردیم ولی با این حال در نیمه دوم به لحاظ فنی بهتر عمل کردیم، مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشتیم و تهدید جدی‌تری برای رئالی‌ها بودیم. روی هم رفته فکر می‌کنم سه گلی که در نیمه اول دریافت کردیم ضربه بدی به ما زد.

وی تصریح کرد: رئال مادرید تیم برجسته‌ای است و بازیکنان نامداری را که از تجربیات بالایی برخوردارند و بسیار باکیفیت هستند، در اختیار دارند. به نظرم نمی‌توان گفت که مادریدی‌‌ها در این مسابقه عالی بازی نکردند یا عملکرد خوبی نداشتند، چون این کار را کردند.

سرمربی ایرلندی سفیدپوشان مادریدی در پایان خاطرنشان کرد: حتی با وجود شکست 3 بر صفر تیم به بازیکنانم افتخار می‌کنم، چون تیم‌های بسیاری را دیده‌ایم که وقتی با نتیجه 3 بر صفر از حریف خود عقب‌ می‌افتند، کلاً فرو می‌پاشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها