بازدید 3007
پس از پیروزی در آخرین ثانیه ها مقابل اندرلخت

ونگر روحیه تیمی آرسنال را ستود

کد خبر: ۴۴۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰ 23 October 2014
سرمربی تیم فوتبال آرسنال از اینکه بازیکنان تیمش تا آخرین ثانیه ها در دیدار مقابل تیم اندرلخت دست از تلاش برنداشتند را مورد ستایش قرار داد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال آرسنال شب گذشته در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در آخرین ثانیه های بازی شکست را با پیروزی مقابل اندرلخت عوض کند.

آرسن ونگر پس از کسب این پیروزی با ارزش برای توپچی های لندنی اظهار داشت: ما تا آخرین ثانیه های بازی به تلاش مان ادامه دادیم و ناامید نشدیم و سرانجام به همین علت سه امتیاز را گرفتیم و میدان را ترک کردیم.

وی ادامه داد: ما روحیه خوبی در بازی با اندرلخت به نمایش گذاشتیم و این روحیه و انرژی برای مان خیلی خوب بود چون یک بار دیگر شانس صعود به مرحله بعدی مسابقات را به دست آوردیم و حالا امیداورم که آرسنال یکی از تیم ها راه یافته به دور بعد باشد. من این روحیه تیمی را مورد ستایش قرار می دهیم و این فاکتور برایم ارزش فراوانی دارد.

ونگر تاکید کرد: حالا ما در موقعیت بسیار خوبی  قرار داریم چرا که تیم های گالاتاسرای و اندرلخت هر کدام فقط یک امتیاز دارند و ما از امتیاز بازی خانگی می توانیم بهره ببریم و برای صعود گام بلندی را برداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار