بازدید 5978
۲

دست شکسته گروگانگیر، او را لو داد

کد خبر: ۴۴۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱ 23 October 2014
۳ مرد با ربودن یک بسازبفروش قصد داشتند ۵۰ میلیون تومان از خانواده‌اش باج‌گیری کنند اما دست شکسته یکی از آنها به سرنخی برای برملا شدن نقشه‌شان تبدیل شد.

به گزارش همشهری، نهم مهرماه مردي به كلانتري 46دهقان ويلا كرج رفت و گفت: برادرم يوسف ديروز مثل هميشه سراغ ساختمان درحال ساختش رفت اما بعد از آن هيچ‌كس او را نديد تا اينكه امروز مرد ناشناسي تماس گرفت و گفت برادرم را ربوده و براي آزادي‌اش بايد 50ميليون تومان پرداخت كنيم.

به‌دنبال اين ماجرا گروه ويژه‌اي در پليس آگاهي استان البرز براي يافتن اين مرد آغاز شد. آخرين كساني كه يوسف را ديده بودند كارگران ساختماني‌اش بودند. يكي از آنان به پليس گفت: صاحب‌كارمان مثل هميشه از صبح سر ساختمان آمد اما حدود ساعت 3بعد‌از‌ظهر بود كه مرد جواني كه يك دستش شكسته شده بود دنبال او آمد و آنها سوار بر خودروي پژو 206يوسف از آنجا رفتند.

تنها سرنخ براي يافتن آدم‌ربايان شناسايي مردي بود كه دستش شكسته بود. ماموران دريافتند مردي كه دستش شكسته بود جواني به نام مهدي است. مخفيگاه اين مرد شناسايي شد و مأموران وارد آنجا شدند و گروگان 54ساله را كه در اين محل تنها بود، بعد از 48ساعت اسارت نجات دادند. او به مأموران گفت كه مهدي با همدستي 2نفر ديگر به نام‌هاي مراد و كيوان وي را دزديده بودند. به اين ترتيب مهدي و همدستانش كه برادر و برادرزاده‌اش هستند دستگير شدند.

مهدي در اعترافاتش گفت: مدت‌ها بود كه مشكل مالي داشتم. يك روز وقتي از جلوي ساختمان‌هاي يوسف رد مي‌شدم پلاكاردي را كه براي فروش واحدهاي آپارتمان نصب كرده بود ديدم و چون فكر مي‌كردم او فرد ثروتمندي است نقشه آدم ربايي كشيدم و آن را عملي كرديم. سرهنگ حميدرضا گل صباحي، رئيس پليس آگاهي استان البرز گفت: تحقيقات از متهمان ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
حالا خوبه دستش شکسته بوده و آدم دزدی کرده ، این اگه سالم بود چکار میکرد؟
ادم هاي پولدارخوش شانسن فوري پيداش كردن فقيروبيچاره بودعمراپيداش ميكردن
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی