بازدید 2679
هیأت وزیران تصویب کرد:

اختصاص بودجه جهت مقابله با ریزگردها

با تصمیم هیأت وزیران مبلغ چهارصد وهشتاد وچهار میلیارد ریال برای مقابله با گرد و غبار و خشکسالی وحفاظت از تالاب‌ها و دریاچه‌های کشور به سازمان حفاظت محیط زیست اختصاص یافت.
کد خبر: ۴۴۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷ 22 October 2014
با تصمیم هیأت وزیران مبلغ چهارصد وهشتاد وچهار میلیارد ریال برای مقابله با گرد و غبار و خشکسالی وحفاظت از تالاب‌ها و دریاچه‌های کشور به سازمان حفاظت محیط زیست اختصاص یافت.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، با تصمیم هیأت وزیران مبلغ چهارصد وهشتاد وچهار میلیارد ریال برای مقابله با گرد و غبار و خشکسالی وحفاظت از تالاب‌ها و دریاچه‌های کشور به سازمان حفاظت محیط زیست اختصاص یافت.

هیأت وزیران در جلسه 23/7/1393 به پیشنهاد معاون برنامه‌ریزی ونظارت راهبردی رئیس‌جمهور و به استناد اصل 138 قانون اساسی موافقت کرد مبلغ چهارصد وهشتاد وچهار میلیارد ریال به صورت تملک دارایی‌هایی سرمایه‌ای و مبلغ شصت وشش میلیارد ریال به صورت هزینه‌ای از محل منابع ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور و ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به نسبت مساوی موضوع بند ش ماده 224 قانون برنامه پنجم توسعه برای مقابله با روند فزاینده و شدت وقوع پدیده‌هایی نظیر گرد وغبار و خشکسالی وحفاظت از تالاب‌ها و دریاچه‌های کشور و احیاء و پایش آن در اختیار سازمان حفاظت محیط زیست قرار گیرد تا طبق قوانین ومقررات مربوط هزینه شود.

بر اساس این مصوبه سازمان حفاظت محیط زیست موظف شد گزارش نحوه هزینه اعتبار یاد شده را در مقاطع زمانی سه ماهه به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور ارائه کند.

معاون اول رئیس‌جمهور این مصوبه را در تاریخ 26/7/1393 برای اجرا ابلاغ کرده است
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار