بازدید 4339

محکومیت حکم اعدام آیت الله نمر

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با قرائت بیانیه ای حکم اعدام آیت الله نمر توسط دولت عربستان را محکوم کرد.
کد خبر: ۴۴۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲ 22 October 2014
رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با قرائت بیانیه ای حکم اعدام آیت الله نمر توسط دولت عربستان را محکوم کرد.


به گزارش ایرنا ، عابد فتاحی در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه با قرائت بیانیه ای گفت: ما فراکسیون اهل سنت ابتدا رحلت فقیه فقید آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را به خانواده معظم ایشان ، مردم شریف ایران و رهبر معظم انقلاب تسلیت می گوییم.

وی ادامه داد: همچنین شهادت برادرانمان را به مردم مومن و متعهد استان سیستان و بلوچستان ، خانواده شهید ارزشمند و جامعه آموزش و پرورش کشور تسلیت گفته و خود را در غم آنان شریک می دانیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به استحضار می رسانیم در چند روز اخیر تایید حکم اعدام روحانی مبارز آیت الله شیخ محمد نمر را در کشور عربستان شنیدیم که باعث تاسف و تاثر نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی و مجامع اهل سنت کشور شده است.

وی خاطرنشان کرد: گرچه مبارز با ظلم و ستم و بیدادگری از شهادت باکی ندارد اما جای تاسف بسیار است که حکومت آل سعود به جای اجرای عدالت و احترام به حقوق شهروندی ، آزادی مشروع ، مدنی و مذهبی را به چنین احکام سیاسی که مغایر با اتحاد مسلمانان است ، ختم می کند.

فتاحی افزود: ما نمایندگان فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی اطمینان داریم این احکام غیرعاقلانه و سیاسی تاثیری بر حرکت انقلابی مسلمانان نداشته بلکه موجبات تضعیف هرچه بیشتر حکومت آل سعود را در میان جامعه اهل سنت ، مردم عربستان و جهان اسلام فراهم کرده و مبارزه عدالت خواهان را مستحکم تر و گسترده تر خواهد کرد.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس تاکید کرد: ما ضمن محکوم کردن این حکم غیرعادلانه و سیاسی از سازمان های مدنی و حقوق بشری و ملل و کشورهای اسلامی درخواست می کنیم ضمن محکوم کردن این حرکت نادرست، در جهت جلوگیری از حکم صادره و آزادی وی اقدام در خور منزلت این روحانی مبارز را فراهم کنند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل