بازدید 3125
معاون ستاد اقامه نماز کشور:

استفاده از شبکه های اجتماعی در ترویج دین

معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اقامه نماز کشور گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید از همه ظرفیت ها از جمله شبکه های اجتماعی برای ترویج فعالیت های دینی و فرهنگی بهره برد.
کد خبر: ۴۴۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷ 22 October 2014
 معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اقامه نماز کشور گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید از همه ظرفیت ها از جمله شبکه های اجتماعی برای ترویج فعالیت های دینی و فرهنگی بهره برد.

به گزارش ایرنا ابراهیم آقابابایی روزچهارشنبه درگردهمایی دبیران ستاد اقامه نمازسازمان بنادرو دریانوردی کشور دربوشهر افزود: برای جامعه ای که دشمن وارد حریم خانواده ها شده و با بهره گیری از شبکه های ماهواری ای و ارتباطی نسل آینده کشور را هدف قرارداده است باید متناسب با سیاست های دشمن برنامه ریزی کرد.

وی اضافه کرد: با وجود تعدد و تنوع مراکز پژوهشی درمراکز آموزش عالی اما متناسب با نیازهای جامعه طرح های پژوهشی تولید و انجام نمی شود.

این مقام مسوول با اشاره به اهمیت جایگاه نماز در دین مبین اسلام اضافه کرد: شیوه های دعوت و جذب نسل جوان به مساجد یکی از ضرورت هایی است که تاکنون در این زمینه غفلت شده است.

معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اقامه نماز کشور اظهار داشت: دشمن در جبهه نظامی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران ناتوان است اما امیدشان به برنامه های جبهه فرهنگی است.

وی گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور براحتی قابل حل است اما اگر مشکل فرهنگی در جامعه اتفاق افتاد، قابل جبران نیست.

آقابابایی با اشاره به اینکه نماز امنیت همه جانبه ایجاد می کند افزود: به دلیل فراگیری ارایه خدمات در وزارت راه و شهرسازی شمار مخاطبان این دستگاه بسیار گسترده است که باید دایره شمول برنامه ریزی مدیران این بخش افزون بر پاسخگویی به نیازهای فرهنگی کارکنان زمینه استفاده مردم را نیز فراهم کند.

وی یادآورشد: بالاترین عمل صالح نماز است و در آموزه های دینی نیز تاکید شده است که سعادت مندی در دنیا و آخرت در گرو انجام نماز بعنوان ذکر اکبر است.

آقابابایی اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی برنامه های مطلوبی تاکنون در زمینه توجه به فریضه نماز انجام داده است طوریکه بیش از دوهزارو 600 مسجد در دستگاههای مرتبط با این وزارتخانه وجود دارد.

معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اقامه نماز کشور گفت: با تمام دستگاهای اجرایی تفاهم نامه برای ارزیابی کارهای فرهنگی و دینی منعقد شده است که هدف مستند سازی فعالیت های این بخش است.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل