بازدید 3996

اسکوچیچ: خوشحالم که امروز تیم بودیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: خوشحالم که بازی را بردیم اگر چند پنالتی هم از دست بدهیم ولی بازی را ببریم برایم مهم نیست.
کد خبر: ۴۴۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵ 22 October 2014

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: خوشحالم که بازی را بردیم اگر چند پنالتی هم از دست بدهیم ولی بازی را ببریم برایم مهم نیست.

به گزارش فارس، دراگان‌ اسکوچیچ درباره بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: به تیم خودم بابت بازی خوبی که ارائه کرد،‌ تبریک می گویم. استحقاق برد را داشتیم. بیش از پیروزی تیمم خوشحالم که تیم بودیم. در مورد نقاط ضعف ذوب آهن صحبتی ندارم و توضیح نمی‌دهم. با ترکیب لوزی بازی را شروع کردیم و خطوط میانی ذوب آهن را از کار انداختیم و پیروز شدیم.

وی در مورد خراب کردن پنالتی‌های زیاد در این فصل گفت: خوشحالم که بازی را بردیم. اگر چند پنالتی هم در یک مسابقه از دست بدهیم ناراحت نیستم و فقط مهم این است که بازی را ببریم. مهم کسب سه امتیاز و پیروزی فولاد است.

درباره سوال خبرنگار که از او پرسیدند چرا کوتاه پاسخ می‌دهید گفت: عادت ندارم وقتی تیمم می‌برد زیاد اظهار خوشحالی کنم.

اسکوچیچ در مورد وضعیت تیم فولاد و مشکلات این تیم گفت: این پیروزی‌ها باعث نمی‌شود که فکر کنیم در تیم فولاد مشکل نداریم. ما قطعا در صدد ترمیم نقاط ضعف خود هستیم. امیدوارم پیروزی‌های ما مرهمی باشد برای برخی مشکلات آتی تیم. باز هم تکرار می‌کنم که خوشحالم فولاد نشان داد یک تیم به معنای واقعی است.

وی در مورد خداحافظی زودهنگام تیمش با جام حذفی نیز گفت: همانطور که قبلا گفته‌ام ما 4_5 بازیکن در جام حذفی در اختیار نداشتیم، همچنین دو ملی‌پوش از اردوی پرتغال 24 ساعت قبل از بازی به ما ملحق شدند البته وقتی تیم بد بازی می‌کند جای آوردن هیچ بهانه‌ای نیست. در مقابل این باخت توضیح بیشتری نمی‌دهم خیلی ساده می‌گویم که بد بازی کردیم و باختیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار