بازدید 4119

الماسی: نیم فصل دوم تیمی قدرتمند می‌شویم

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان گفت: مقابل نفت تهران بازی تاکتیکی و هوشمندانه‌ای را انجام دادیم.
کد خبر: ۴۴۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵ 22 October 2014

رضا الماسی در گفت‌وگو با فارس، در مورد تساوی یک بر یک ملوان مقابل نفت تهران گفت: باید از بازی خوب بازیکنان تشکر کنم و همچنین از مویس لوویچ و مجید صالح کادر فنی ملوان که امروز توانستند تیم ملوان را با تاکتیکی مناسب به میدان بفرستند و بازیکنان ملوان تاکتیک تیمی و فعل خواستن را به بهترین شکل نشان دادند.

وی افزود: در ثانیه‌های آخر مسابقه که از حریف عقب افتادیم بازیکنان تلاش کردند و بازی به مساوی کشیده شد و ملوان نشان داد که دوست ندارد بازنده باشد. این مهم با درایت و هوشمندی کادر فنی و تاکتیک تیمی مویس لوویچ و مجید صالح به دست آمد و ما بازی باخته را مساوی کردیم. در بازی‌های گذشته خواسته‌ هواداران عزیز، مسئولان شهری و مدیران ملوان بازی تاکتیکی بود که متأسفانه در تیم مشاهده نمی‌کردیم اما امروز این تاکتیک‌ تیمی را دیدیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان تصریح کرد: بازی بازیکنان ملوان مقابل نفت این پیام را داشت که بازیکنان می‌خواهند بار دیگر ملوان اوج بگیرد و این مژده را به هواداران ملوان می‌دهیم که با اضافه شدن حسین ماهینی بازیکن ارزشمند تیم ملی ایران و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر فنی در نیم‌فصل ملوان تیمی قدرتمند و صاحب تاکتیک و با فوتبالی تماشاگرپسند خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان