بازدید 4526

خلیلیان: یک سریال درجه سه برای سیما چقدر هزینه دارد؟

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می‌گوید اگر در تصمیم فدراسیون مبنی بر جلوگیری از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها خدشه‌ یا قصوری وجود داشت، شورای تامین حتما با آن مخالفت می‌کرد.
کد خبر: ۴۴۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴ 22 October 2014

مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پخش نشدن بازی‌های هفته‌ دوازدهم لیگ برتر به دلیل عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی اظهار کرد: یک سری حق و حقوق است که باید محترم شمرده شود و همان گونه که صداوسیما بابت یک تبلیغ در تلویزیون هزینه دریافت می‌کند، به همین ترتیب باید حق و حقوق مربوط به پخش تلویزیونی را به فوتبال بپردازد.

خلیلیان با طرح این پرسش که ساخت یک سریال درجه سه برای سیما چقدر هزینه دارد، گفت: همان گونه که صداوسیما هزینه مربوط به چنین پروژه‌هایی را می‌پردازد باید حق‌ و حقوق مربوط به فوتبال را نیز پرداخت کند.

وی ادامه داد: سالیان سال است که جامعه ورزش کشور این استدعا را از صداوسیما دارند که حق پخش تلویزیونی را به فوتبال پرداخت کنند و ما فکر می‌کردیم که این رسانه یار دوازدهم فوتبال است. بنابراین باید در مسائل مالی هم به این مساله توجه کند. اگر هم صداوسیما در این زمینه مشکلی دارد خودش باید مشکلش را حل کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان این که باید به فدراسیون و تصمیمش در این زمینه احترام گذاشت، گفت: یک سال است که به صداوسیما می‌گوییم که حق فوتبال را پرداخت کنند اما آنها حتی در این زمینه پای مذاکره هم نمی‌آیند.

خلیلیان با اشاره به این که بیشترین پول دریافت شده از جام‌جهانی مربوط به حق پخش بود، اظهار کرد: زمانی که چنین هزینه‌ای از حق پخش فوتبال به جامعه فوتبال تزریق می‌شود، صداوسیما باید به این مساله توجه کند. بنابراین به نظر من تصمیم فدراسیون منطقی، به موقع و به جا بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل