بازدید 3856

خوش‌نظر: پرسپولیس هیچ موقعیت گلی نداشت

سرپرست تیم فوتبال سایپا می‌گوید پرسپولیسی‌ها هیچ فرصت گلزنی مقابل این تیم نداشتند.
کد خبر: ۴۴۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸ 22 October 2014

حسین خوش‌نظر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی سایپا برابر پرسپولیس اظهار کرد: از ابتدای هفته‌ که تمرین می‌کردیم، شوق پیروزی را در نگاه بازیکنانمان می‌دیدم. ما با انگیزه تمرین کردیم و با آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس رفتیم. حتی در بین دو نیمه آقای جلالی به بازیکنان گفت از این بازی پیروزی می‌خواهیم، بنابراین باید بیشتر تلاش کنید.

حمید درخشان در پایان بازی دیروز گفته بود پرسپولیس فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت. سرپرست سایپا در واکنش به این گفته سرمربی سرخپوشان اظهار کرد: ما که از پرسپولیس فرصت گلزنی ندیدیم. آنها آن قدر توپ را می‌گرفتند و سانتر می‌کردند روی دروازه ما تا شاید بر حسب اتفاق به گل برسند. پیشنهاد می‌کنم آقای درخشان یک بار دیگر فیلم بازی را ببیند و بعد اظهارنظر کند.

خوش‌نظر تاکید کرد: روز گذشته شاهد یک بازی درگیرانه بودیم که نهایت با پیروزی تیم ما به اتمام رسید.

سرپرست تیم سایپا اضافه کرد: تیم ما به جوانان اهمیت زیادی می‌دهد. روز گذشته در خط دفاعی مهدی ترابی 18 ساله را بازی دادیم و همه دیدند که چه عملکردی داشت، بچه‌های ما واقعا سنگ تمام گذاشتند و با غیرت بازی کردند.

وی درباره شعار هواداران پرسپولیس خطاب به ابراهیم شکوری گفت: شعار هواداران قطعا روی اعصاب بازیکنان تاثیر می‌گذارد. شکوری دنیای غیرت است و وقتی در زمین حضور دارد همه وجودش را برای بازی می‌گذارد.

سرپرست تیم سایپا به اتفاقات حاشیه بین دو نیمه اشاره کرد و اظهار کرد: تماشاگران پرسپولیس بین دو نیمه به سیدمهدی سیدصالحی فحاشی کردند. امیدوارم ناظران بازی این فحاشی‌ها را شنیده باشند و گزارش کنند.

خوش‌نظر همچنین تصریح کرد: ما بازی مقابل پرسپولیس را فراموش ‌کرده‌ایم. از الان به بعد فقط به بازی مقابل تراکتورسازی فکر می‌کنیم. جام حذفی برای ما مهم است و با تمام توان در این جام شرکت می‌کنیم. امیدوارم در بازی مقابل نماینده آذربایجان به مانند بازی پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشیم و پیروز میدان باشیم.

وی در پایان درباره بازی سایپا برابر راه‌آهن در هفته‌ سیزدهم لیگ نیز خاطرنشان کرد: راه‌آهن تا به حال نتایج خوبی را کسب نکرده است و بازی کردن مقابل چنین تیم‌هایی سخت است زیرا این تیم‌ها خطرناک هستند و انتحاری بازی می‌کنند. البته ما با شناخت کامل به مصاف این تیم می‌رویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس