بازدید 2926

بسیج موتور محرکه جامعه نواندیش است

مهندس محمود حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران، امروز سی‌ام مهرماه سال جاری، نشست مشترکی با فرماندهان بسیج پایگاه‌های این بانک برگزار کرد.
کد خبر: ۴۴۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰ 22 October 2014
مهندس محمود حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران، امروز سی‌ام مهرماه سال جاری، نشست مشترکی با فرماندهان بسیج پایگاه‌های این بانک برگزار کرد.

به گزارش  پست بانک ایران: وی در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات فرماندهان بسیج بانک گفت: بسیج موتور محرکه جامعه نواندیش است، بسیجیان و ایثارگران از نیروهای مصمم هستند و همواره در صحنه‌ها حضور دارند بطوریکه در طول دفاع مقدس با رشادت‌ها و ایثارگری‌های خود این مهم را ثابت کرده و از ارزش‌های انقلاب و امام(ره) حراست کردند.

وی افزود: اخلاص، توکل به خدا، بصیرت و بیداری، احساس مسئولیت در تمامی عرصه‌ها و جدیت و پشتکار از شاخصه‌های مهم بسیج است که خوشبختانه همه نیروهای پست بانک ایران این شاخصه‌ها را دارند.

وی با تأکید بر جدیت در انجام امور محوله و وظایف عنوان کرد: همه باید کمک کنیم تا بانک به سمت درآمدزائی و سودآوری بیشتر حرکت کند.

حسن‌زاده افزود: استفاده از ابزار حلال برای کار حلال بسیار مهم است و مجموعه پست بانک ایران با اعتقاد به این امر مقدس به دنبال خدمت‌رسانی به جامعه به ویژه در روستاها و مناطق محروم هستند.

وی درپایان اظهارداشت: از همه کارکنان به ویژه بسیجیان انتظار داریم که با تلاش مضاعف و مداوم خود پست بانک ایران را به جایگاه واقعی آن برسانند.

دکتر صباغی عضو هیأت مدیره نیز با حضور در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های بسیجیان به تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های بانک به ویژه در حوزه‌های امور کارکنان پرداخت و خواستار تلاش مضاعف جهت تحقق برنامه‌ها شد.

حجت‌الاسلام عبدالرحمن آقائی فرمانده بسیج حوزه مقاومت نیز در ابتدای این نشست ضمن تشریح برنامه‌های این حوزه گفت: اولویت کاری بسیجیان بانک کمک جدی به پیگیری وصول مطالبات، جذب منابع ارزان‌قیمت و خرد همراه با ایجاد وحدت و همدلی در مجموعه است.

وی اضافه کرد: همه بسیجیان با تمام وجودشان درخدمت بانک و کمک به خدمت‌رسانی درسطح جامعه به ویژه اقشار زحمتکش در روستاها و نقاط محروم هستند.

همچنین در این نشست هریک از فرماندهان بسیج پایگاه‌های استان‌ها و مناطق تهران و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج به معرفی خود پرداخته و سپس علی قاسمی مدیرشعب استان کرمان و پایگاه بسیج این استان به نمایندگی، پیشنهاد‌های آنان را مطرح کردند.

گفتنی است: فرمانده‌هان بسیج پایگاه‌های پست بانک ایران در همایش فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که طی روزهای سی‌ام مهرماه و یکم آبان‌ماه در مجموعه فرهنگی پیامبر اعظم‌(ص) برگزار می‌شود حضور دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی