بازدید 35770
'سلطان ' مواد فروش شمال شهر تهران دستگیر شد

جزئیات شلیک های پیاپی دربزرگراه صدر

رییس کلانتری 124 قلهک گفت: پس از تعقیب و گریز پلیس و یکی از مواد فروشان شمال شهر تهران با عنوان 'سلطان' به دنبال شلیک 7 گلوله دستگیر شد.
کد خبر: ۴۴۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵ 22 October 2014
 رییس کلانتری 124 قلهک گفت: پس از تعقیب و گریز پلیس و یکی از مواد فروشان شمال شهر تهران با عنوان 'سلطان' به دنبال شلیک 7 گلوله دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ منصور حمیدوند اظهار کرد: در پی تماس ها و گزارشات مکرر مردمی مبنی بر فعالیت یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر ملقب به «سلطان» در حاشیه بزرگراه صدر، ماموران کلانتری 124 قلهک، رسیدگی به موضوع و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس کلانتری 124 قلهک گفت: با بررسی موضوع توسط یگان تخصصی، ماموران این یگان به محل مورد نظر مراجعه کردند و در ادامه تحقیقات خود، موفق به شناسایی سلطان در همان محل مذکور شدند.

وی افزود: پس از شناسایی متهم و در زمانی که ماموران قصد داشتند برای دستگیری وی وارد عمل شوند، سلطان متوجه حضور ماموران شد و از محل گریخت.

رییس کلانتری 124 قلهک با بیان اینکه متهم مذکور بدون توجه به فرمان ایست پلیس، درصدد فرار از دست آن ها بود، گفت: به دنبال عدم توجه این متهم به فرمان ایست پلیس، ماموران مجبور به استفاده از سلاح برای متوقف کردن وی شدند.

وی ادامه داد: درپی عدم توجه متهم به اخطار ایست پلیس و شلیک هوایی ماموران و همچنین انجام حرکات خطرناک و مارپیچ در طول بزرگراه صدر، ماموران مجبور به استفاده از سلح کلاشینکف شدند.

رییس کلانتری قلهک گفت: با شلیک تیر هوایی، آخرین اخطار را به وی دادند که متهم مجبور به توقف خودرو و ماموران موفق به دستگیری وی شدند.

حمیدوند خاطرنشان کرد: در بازرسی اولیه از متهم و خودروی وی، ماموران موفق به کشف نزدیک به 30 گرم مواد مخدر از زیر صندلی راننده شدند که متهم پس از تشکیل پرونده به منظور تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.



سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی